קרדיט ebath.co.il

מדידות

הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות לפני שרוכשים מקלחון חדש הוא למדוד. למדוד, למדוד ועוד פעם למדוד ולוודא טוב טוב שלקחתם מידות מדויקות עבור חלל האמבטיה שלכם, כדי שלא תמצאו את עצמכם בסוף רוכשים מקלחון שלא מתאים לכם ומסתבכים סתם. אפשר להזמין גם שירות מדידות אם תרצו על ידי מתקין מקצועי, שגם יודע לתת מענה לחללים מאתגרים יותר.

בוודאי כבר התחלתם בשלב הזה לפשפש בחנויות או באינטרנט וראיתם מגוון של מקלחונים איכותיים, ובשלב הזה קשה לכם להחליט על איזה כיוון ללכת. ברגע שיהיו לכם מידות מדויקות תוכלו לצמצם לעצמכם את האפשרויות וכך לדעת מה בכלל אתם יכולים להרשות לעצמכם להכניס לחלל, לפני שאתם עוברים לשיקולים של טעם אישי ופונקציונאליות.

גימורים

יש סוגים רבים של מקלחונים- וסוגים רבים של גימורים. מקלחוני פרופיל הם מקלחונים עם מסגרת, שיכולה להיות אלומיניום לדוגמא, שנותנת תמיכה מלאה לדלת ולפתיחה שלה. מקלחונים ללא פרופיל- הם מקלחונים עם מראה נקי יותר. הצירים של המקלחונים יכולים להיות בלבן, שחור או זהב- וגם הם מוסיפים למראה הכללי. מקלחונים עם פרזול שחור מאוד פופולאריים כיום, אבל גם יש פרזולים בצבעים נוספים, למשל ניקל. הכל תלוי בטעם האישי שלכם. המטרה של הגימורים הם לתת טאץ אומנותי יוקרתי למקלחון ולגרום לו להיראות כמו ציור באמצע החלל, אביזר אמבטיה שקשה להתעלם ממנו ושהנראות שלו אלגנטית ועם זאת בולטת.

זכוכית

מה סגנון הזכוכית האהוב עליכם? האם אתם אוהבים זכוכית בצבע חלבי יותר עם קוביות או פסים צרובים עליה בשבלונה- שיסתירו את המתרחץ בחדר הרחצה? או שאתם מעדיפים מראה זכוכית נקי ופשוט? אפשר גם לבחור בצריבה אומנותית כמו למשל פרחים, גלים, חיות, צורות ועוד דוגמאות רבות. מקלחוני צירים, מקלחוני פרופיל, או כל סוג אחר של מקלחון- כולם נראים נהדר עם גימורים מיוחדים או בלי גימורים, עם ציורים או בלי ציורים- באופן כללי מקלחונים הם פשוט יפים ואלגנטיים מטבעם וקשה לפספס כשבוחרים מקלחון ברמה העיצובית- אבל בכל זאת נחמד לבחור משהו שקולע לטעם שאוהבים או להשתעשע עם גימורים וצריבה של ציורים וחיות- בכל זאת מדובר בחלל בו כנראה תמצאו את עצמכם כל יום. אם אתם רוצים לרכוש לעצמכם מקלחון חדש לחלל האמבטיה שלכם ואתם מתלבטים איזה מקלחון לרכוש, eBath ישמחו לעמוד לשירותכם לכל שאלה ולתת לכם את המענה המלא לצרכים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here