צילום דוברות העירייה

נושא הדיור במדינת ישראל הוא אחד מהנושאים שמעסיקים את האזרחים. חברת "דירה להשכיר" – החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ, בבעלות מלאה של מדינת ישראל. הוקמה על מנת לקדם את תחום "שכירות ארוכת הטווח" בישראל כמו גם נושאים נוספים בתחום הדיור. למעשה, החברה מאתרת מתחמי קרקע לפיתוח לצורך יצירת אלפי יחידות דיור לשכירות ארוכת טווח, רוכשת את אותם מתחמים ומשווקת דירות להשכרה ארוכת טווח.

צילום דוברות העירייה

נציגי החברה, עו"ד ענבל דוד, אייל יחיאל, אודי אדמתי, אריאל וכסלר נפגשו עם ראש העיר אלי ברדה, גזבר העירייה ומהנדס העיר ברשות והציגו את הפעילות שכוללת קידום מכרזים בשטחים ביעוד מגורים לפרויקטים שיש בהם דיור להשכרה ארוכת טווח. בנוסף החברה מקדמת תכנון סטטוטורי שיכלול דיור להשכרה ארוכת טווח. עלתה גם אפשרות לפרויקטים של שכירות בר השגה על שטחים ביעוד מבני ציבור בעוד הרשות הציעה מספר מגרשים ביעוד מבני ציבור לצורך בדיקת התכנות. בסיום הפגישה הוחלט שמהנדס העירייה אריאל טוויטו וסמנכ"ל התכנון של החברה יאתרו מתחמים בהם ניתן לקדם תיכנון משותף לטובת פרויקטים המשלבים השכרה ארוכת טווח.
חברת "דירה להשכיר" הוסמכה להוות זרוע הביצוע של ממשלת ישראל כגורם מתכלל, מתכנן ומבצע בתחום פרויקטים לדיור. במסגרת זו קיבל קבינט הדיור החלטה על-פיה חברת "דירה להשכיר" תוביל את התכנון והשיווק של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. כמו כן, הוסמכה החברה להיות אחד משלושת הגופים הבלעדיים שיוכל להגיש תכניות לועדה למתחמים מועדפים לדיור שמטרותיה הן הגדלה מהירה של היצע הדיור ויצירת היצע של יחידות דיור להשכרה לטווח ארוך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here