ד''ר איסחאק אליאס, מקצועיות גבוהה, רצינות, התמדה והשקעה.
צילום: אלבום פרטי

מגמת הנדסה רפואית – טכנולוג מכשור רפואי במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, תופסת אט אט ובבטחה מקום של כבוד בתחום. ראש המגמה במכללה, ד"ר איסחאק אליאס, מי שהיה מנהל ביה"ח האיטלקי בנצרת, בעל רזומה עשיר במיוחד ברפואה, מבטיח לסטודנטיות ולסטודנטים עבודה קשה, רצינית ויסודיות שבסופה מקצועיות מהדרגה הראשונה. "סטודנט שיתאמץ, שישקיע, שיהיה נחוש להצליח ולהתקדם, יזכה למקצוע נדרש, מכובד, המבטיח לו חיים של כבוד".

ד"ר איסחאק אליאס הוא אדם מרשים, מעורר כבוד, רופא מוערך, מנהל בית חולים מצליח, מתנדב סדרתי, אבא גאה ובעיקר נושא דגל השליחות החברתית להצלחה מקצועית.

ד"ר איסחאק נבחר לכהן כראש מגמת הנדסה רפואית – מכשור רפואי המתפתחת מאוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. "אודה ולא אבוש, אומר ד"ר איסחאק, כשקיבלתי את ההצעה לא חשבתי פעמיים, אני רואה בעבודתי במכללה שליחות, יעוד חשוב, המטרה שלי היא להביא את הסטודנטים במכללה לרמה הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית. הנדסה רפואית ומכשור רפואי הוא מקצוע נדרש ומכובד מאוד, כל מה שקשור במכשור רפואי הוא אבן היסוד בתפקיד הרופא, זהו מקצוע חשוב מאוד, עם אחריות ומקצועיות, הנדסאי מכשור רפואי הוא יד ימינו של הרופא".

ד"ר איסחאק אף סבור כי למקצוע הנדסה רפואית יכול להתקבל כל מי שיש בו רצון עז לעבוד  קשה, תשוקה למקצוע נדרש, גם אם אין לו רקע מוקדם. "ברור שמי  שיש לו  חמש יחידות בגרות  בביולוגיה יש לו יתרון מסוים, אך זהו יתרון קל, סטודנטית וסטודנט שרוצים ללמוד את מקצוע הנדסת הרפואה ,אין  להם  צורך בלימוד מקדים  אך  הם חייבים שיהיה להם רצון עז, נחישות ובעיקר השקעה, מי שיש לו את הדברים הללו יכול להצליח מאוד בחיים, זהו מקצוע הדורש אמינות ואחריות אך גם מתגמל מאוד. כאבא לארבעה בנים שהיו סטודנטים, אני יכול להתחייב לסטודנטים שלי כי אתמוך, אהיה תמיד למען הסטודנטים, אפעל למענם, אך מהם נדרשת רצינות והשקעה." אומר ד"ר איסחאק.

ד''ר איסחאק אליאס, מקצועיות גבוהה, רצינות, התמדה והשקעה.
צילום: אלבום פרטי

ד"ר איסחאק נולד בכפר גוש חלב, בהיעדר בית ספר תיכון בכפר, עבר לחיפה שם למד בתיכון האורתודוקסי. בתום לימודיו החל לימודי כימיה בטכניון אך ליבו היה נתון לרפואה, ד"ר איסחאק החליט והגשים את חלומו באחת האוניברסיטאות הנחשבות באיטליה, אוניברסיטת פדובה. סיים לימודי הרפואה בהצטיינות יתרה, חזר לארץ והתמחה בבית חולים 'בני ציון ' בחיפה באורולוגיה, במשך 37 שנים היה רופא בכיר בבני ציון. בד בבד עבד כאורולוג גם בבית החולים האיטלקי בנצרת.

ד"ר איסחאק הוא חולם ומגשים, מסמן מטרות וכובש אותן, כך מצא עצמו עושה היסטוריה, כשהיה  לבן הארץ הראשון אשר נבחר לשמש כמנהל בית החולים האיטלקי, אשר עד אז נוהל על ידי רופאים איטלקים בלבד. בתום שנות ניהול ביד רמה ובהצלחה, נושא    ד"ר איסחאק עד היום בתפקיד מנהל השירות האורולוגי בבית החולים האיטלקי.

ד"ר איסחאק נשוי לדיאנה ואב לארבעה בנים, ד"ר ג'וני רופא עיניים, ד"ר ג'וזף רופא שיניים, ג'וליאן משפטן וג'ורג' בוגר מנהל עסקים. פרט להיותו רופא בכיר ומוערך, ד"ר איסחאק מעורב מאוד בין הבריות, היה נשיא מועדון LEONS, נשיא "רוטרי" בנצרת ובנוף הגליל, יו"ר ועד הורי ביה"ס הבפטיסטי, חבר דירקטוריון 'הבית הנוצרי'  בחיפה ועוד.

"אני כמו דג הזקוק למים  כדי לחיות והמים שלי זו החברה, הנתינה , השליחות, אני רואה במעורבות בחיי החברה בה אדם חי זכות גדולה" אומר ד"ר איסחאק, וחותם: לכן ההצטרפות שלי לצוות המכללה כל כך טבעי לי".

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "מקצוע הנדסה רפואית-מכשור רפואי, צובר תאוצה וביקוש רב,   זהו מקצוע נדרש. ד"ר איסחאק מביא עמו ניסיון רב, חשוב ומשמעותי, אהבה למקצוע ולסטודנטים ובעיקר רצון עז להוביל את המגמה ולהציבה בקדמת ההנדסה הרפואית בישראל. זה הזמן להצטרף להצלחה".

ד''ר איסחאק אליאס, מקצועיות גבוהה, רצינות, התמדה והשקעה.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here