קרדיט: דוברות כללית

"בכירורגיה יש טכנולוגיה חדשנית שמתפתחת ומתקדמת כל הזמן, המסייעת להגיע לרמת דיוק גבוהה בניתוחים, בשילוב יכולות כירורגיות טובות ניתן לקבל תוצאות ניתוחיות טובות מאוד"
ד"ר דאמוני (37), אב לשניים, מתגורר בחיפה. את לימודי רפואה סיים באיטליה, את הסטאז' וההתמחות בכירורגיה כללית עשה בבית חולים כרמל מקבוצת כללית. תת התמחות עשה באיטליה תחת אחד מהמנתחים המובילים בעולם בתחום הכירורגיה הרובוטית בכירורגיה כללית.
ד"ר דאמוני עובד בבית חולים כרמל כרופא כירורג בכיר במחלקת כירורגיה א, מלמד סטודנטים בפקולטה לרפואה בטכניון וכעת הצטרף לצוות מחלקת כירורגיה במרפאת עכו מקצועית ומרפאת שפרעם של כללית, מחוז חיפה וגליל מערבי.
"בחרתי במקצוע משום שנולדה לי קרובת משפחה עם בעיות רפואיות רבות ובתור בן משפחה רציתי לעזור לה לכן החלטתי ללכת ללמוד רפואה" משתף ד"ר דאמוני.
"מה שמניע אותי כל יום מחדש הוא הסיפוק הרב שאני מרגיש כאשר 'חולה נכנס עם ויוצא בלי', במילים אחרות פשוט ל'תקן את גוף האדם'. בכירורגיה יש טכנולוגיה חדשנית שמתפתחת ומתקדמת כל הזמן, המסייעת להגיע לרמת דיוק גבוהה בניתוחים ובשילוב יכולות כירורגיות טובות ניתן לקבל תוצאות ניתוחיות טובות מאוד, מה שמאפשר לי לראות את השמחה וההקלה של המטופל ומשפחתו לאחר הניתוח".
בזמנו הפנוי ד"ר דאמוני אוהב לבלות עם ילדיו ולצפות בכדורגל.
"הטיפ שלי למטופלים הוא לבצע בדיקות שגרתיות, הן משמרות את הבריאות שלנו ויכולות להציל חיים" מסכם ד"ר דאמוני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here