האיזון בין גוף-נפש – בזכות הרפואה הסינית

כיצד נגשים את האיזון בין משפחה-עבודה? מהן הדרכים השונות ליצירת האיזון והרוגע הפנימי? איכות חיים היא דרך אותה חשוב לבסס, כאשר בראש ובראשונה נגשים אותה עם בריאות טובה. בין אם מדובר בכאבי גב, בעיות פוריות או שמא מדובר במקרים אחרים – על מנת לשפר את בריאותנו, כמו גם ליצור אורח חיים יציב ותקין, עלינו להתחיל בצעד הבא: פניה אל מומחה בתחום הרפואה הסינית.

סובלים מכאבים עזים ברחבי הגוף? מתמודדים עם בעיות גניקולוגיות? בין אם מדובר בצמחי מרפא, טיפול בילדים ובתינוקות, דיקור סיני פוריות או שמא מדובר בפתרון אחר בתחום הרפואה הסינית – מומלץ לפנות אל גיל נמיר. מטפל זה הינו מוסמך ברפואה סינית עתיקה (DIP.AC), וחבר באגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי. בנוסף, הוא בוגר מכללת אלימה במסלול 4 שנתי ובוגר לימודיי התמחויות בגניקולוגיה ובפריון קמפוס ברושים באונ' תל אביב.

דיקור סיני עם גיל נמיר: ליצור איכות חיים גבוהה

נפש בריאה בגוף בריא – לעיתים קרובות קשה להשיג את האיזון המדויק. אין ספק, המציאות מציגה בפנינו מגוון רחב של אתגרים, הן בהיבט האישי והן בהיבט המקצועי. לכל זאת השלכות ישירות על בריאותנו. החל מבעיות בתחום הפריון והגניקולוגיה, כאבים בגב וכן הלאה – במקרים אלו ואחרים מומלץ להסתייע בשירותי דיקור סיני בצפון.

המטפל ברפואה סינית, גיל נמיר, ישמח לסייע לכם למשל בתחום דיקור סיני לכאבי גב. דיקור סיני מסוג זה כולל החדרת מחטים מתחת לעור המטופל. זאת, כאשר המחטים משפיעות על תופעות פיזיות שונות: כאבי שרירים, פריצת דיסק, חוסר איזון בעמוד השגרה, פציעות ספורט, עודף משקל – לצד נסיבות אחרות העלולות להוביל לכדי כאבי גב. כך או כך, אין ספק כי מדובר בפתרון יעיל שיסייע לכם רבות, וישפיע לטובה על איכות חייכם.

לסלול את הדרך לשגרת חיים איכותית

כדי לחזור לשגרת חייכם, ואף לשפר אותה פלאים, מומלץ לפנות אל גיל נמיר, המטפל ברפואה סינית. מומחה זה מציע מגוון טיפולים בתחום ההיריון והלידה, טיפולי פוריות, כאבים ושלל בעיות נפוצות נוספות. כמו כן, במקביל לעבודתו במרפאות שונות, גיל נמיר הינו חלק מצוות ההוראה והנחיית הקליניקות הלימודיות לרפואה סינית במכללת אילמה שבגליל. לפרטים נוספים, צרו קשר עם גיל נמיר בטלפון: 052-801-1375

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here