האקדמית צפת קיימה השבוע אירוע הוקרה מיוחד לסטודנטים המשרתים במילואים, כהבעת הערכה על תרומתם המשמעותית לביטחון המדינה – לצד האתגר בהמשך לימודיהם האקדמיים, בלי הנחות וויתורים לעצמם!
האירוע, שהתקיים בהשתתפות הנהלת האקדמית צפת, הסגל האקדמי ובמיוחד הסטודנטים, נועד לציין מחויבות המוסד כלפי הסטודנטים המשלבים שירות משמעותי בהגנה ובטחון המדינה ואזרחיה והמשך המחויבות ללימודיהם האקדמיים, אף שהתנאים מורכבים במיוחד.

רו"ח יהודה עוז, מנכ"ל האקדמית צפת ציין: "אנו גאים בסטודנטים שלנו, שבוחרים פעם אחר פעם להתייצב, לשרת ולהגן – ובמקביל ממשיכים לבנות את עתידם האישי והמקצועי. זהו דור שמעורר השראה ומהווה חלק בלתי נפרד מהחוסן של החברה הישראלית ונמשיך במחויבותנו להעמיד כלים ומשאבים ולהביא להצלחתם ברמה האקדמית הראויה והמצופה מהם כבוגרי האקדמית צפת!"