צילום טליה בן סבו

רבה הראשי של מגדל העמק, הגרי"ד גרוסמן, שמח מאוד לקבל את ספר הילדים. "מבצע סבב"ה" שכתב הסופר, המחנך והפובליציסט עמנואל בן סבו וציירה שרה בליקשטיין-מול, על סוכריות בבית הכנסת ויצא בהוצאת ספרי האיכות : "עכשיו אפשר".
הגרי"ד גרוסמן, הידוע כאוהב ישראל, סנגורם של ישראל, ובמיוחד כאביהם של ילדי ישראל, הביט בספר, "מבצע סבב"ה" וכשבת שחוק קלה על פניו אמר, "הספר מתוק כמו הסוכריות, אבל מובטחני כי הילדים שיגיעו לרקוד ולשמוח בשמחת תורה בבית הכנסת לא יינזקו מסוכריות המצווה שיקבלו לרגל החג."
הרב גרוסמן, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל התרגש מאוד לקבל את ספר הילדים, "מבצע סבב"ה", הרב הידוע בשמחה אותה הוא מפיץ בקרב המוני בית ישראל, שמחה של קדושה, טוהר ואמונה, נתן עינו בספר ובת שחוק עלתה על פניו.
הגרי"ד גרוסמן, "צריך לדאוג שכל ילד יהודי בכל מקום בעולם, יגיע לבית הכנסת בשמחת תורה, ירקוד, ישיר וישמח בספר התורה. המנהג הנפלא של חלוקת שקיות מיני מתיקה לילדים ובהם סוכריות הוא מנהג שמטרתו להמתיק לילדים את התורה המתוקה של עם ישראל. ההורים אינם צריכים לדאוג דווקא ביום הזה מאכילת סוכריות ומיני מתיקה, מובטחנו כי כל השמח בשמחת התורה לא יינזק."
ספר הילדים, "מבצע סבב"ה" עוסק במבצע סוכריות בבית הכנסת אודות חבורת ילדים המקימה את צבא ההגנה לסוכריות, אוספת המון סוכריות ובסוף מחלקת לכלל המתפללים במאור פנים. הספר יצא לאור בהוצאת ספרי האיכות "עכשיו אפשר".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here