מגן ההוקרה אשר קיבל נאיל מחבריו ואוהביו. צילומים: אדהם זועבי

עובד נור לנאיל זועבי: : "מודה לך על תקופה נפלאה של עשייה ושליחות"

נאיל זועבי בן הכפר נין שבעמק התרגש מאוד ממסיבת פרישה מיוחדת שהפיקו לו ראשי הגלבוע , פרנסיו, חבריו לבית הספר ,וחברים טובים מתחנות חיו בחינוך .עובד נור: "מודה לך על תקופה נפלאה של עשייה ושליחות, על תרומתך לקידום החינוך בגלבוע. תודה על שזכינו להכירך, אדם בעל ערכים ואישיות מיוחדת. תמיד תישאר בליבנו".

לאחר כשלושים שנים נפרד נאיל זועבי איש החינוך והשלום מחבריו לדרך החינוכית הארוכה. נאיל אשר ניהל ביד רמה ובמקצועיות מעוררת התפעלות והערכה את בית הספר היסודי בטמרה במשך שש עשרה שנים התרגש מאוד כאשר חבריו המחנכים מבית הספר וכן הנהגת המוא"ז גלבוע חגגו לו מסיבת פרידה מרשימה. " הגעתי למסיבה ונדהמתי מכמות האהבה וההערכה הרבה שהרעיפו עליי כולם ללא יוצא מן הכלל , אומר נאיל ומוסיף: בשל ההנחיות הקפדנו שגם המסיבה תהייה לפי ההוראות ולכן היו רבים מאוד שהצטערו על שלא יכלו להשתתף במסיבת הפרידה ".

נאיל זועבי נרגש במסיבה
צילומים: אדהם זועבי

נאיל התרגש במוחד מברכתו המרגשת של עובד נור ראש המוא"ז גלבוע אשר צירף למתנות רבות המשמעות והמרגשות את המילים החמות הבאות.: "מודה לך על תקופה נפלאה של עשייה ושליחות, על תרומתך לקידום החינוך בגלבוע. תודה על שזכינו להכירך, אדם בעל ערכים ואישיות מיוחדת. תמיד תישאר בליבנו".

נאיל קיבל שתי מתנות מחממות את ליבו והן בבואה לאישיותו המיוחדת. המתנה הראשונה יד לוחצת יד על הרעות, אהבת האדם , הסובלנות והשילוב בין יהודים לערבים עליה עמל ועמל נאיל כל ימיו , כמו כן קיבל מתנה מרגשת ומיוחדת ספר תורה, נאיל מוסלמי מאמין ואדוק ראה במתנה זו ההערכה על אהבת האדם והשורשים העמוקים של היהודים והערבים , בני אל אחד.

נאיל מודה על המתנות המשמעותיות בסוף הערב
צילומים: אדהם זועבי

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here