הדור הבא של התעשייה הטכנולוגית המקצועית והאיכותית צומח במכללת נצרת עילית יזרעאל
תרצה ריבק מנכ''לית המכללה עם טל רוזנברג סמנכ"ל תפעול בחברת R.H.,אלקטרוניקה , שיתוף שכולו ברכה. צילום: אלבום פרטי

שיתוף פעולה נוסף בין חברת הענק R.H. אלקטרוניקה למכללת נצרת עילית יזרעאל

סא"ל שלום נח, ראש תחום קדם צבאי, כח אדם חובה ומילואים,  בצה"ל , בשיתוף פעולה של מנכ"לית מכללת נצרת עילית יזרעאל, תרצה ריבק, יצר שיתוף פעולה משמעותי עם חברת R.H. אשר ישלבו את תלמידי העתודה הצבאית י"ג-י"ד בתעשייה כמנוף להכשרה מעשית    וכן שרטוט האופק העתידי.

תרצה ריבק: "זו בשורה לתלמידי י"ג-י"ד אשר יחלו בתהליך השתלבות מעשית במקצועם ויכשירו אותם להיות הנדסאים מקצועיים, איכותיים ובעלי ניסיון משמעותי".זהו שיתוף פעולה נוסף עם החברה ,הפועלת עם המכללה בלימודי מגמת מיכשור רפואי. 

סא"ל שלום נח המוביל את פתיחת כתות י"ג-י"ד במכללת נצרת עילית יזרעאל בנוף הגליל, יחד עם מנכ"לית המכללה תרצה ריבק, סיכם עם הנהלת מפעל R.H. על שיתוף פעולה בשנת הפעילות הבאה. סא"ל נח סבור  כי למערך הטכנולוגי הצבאי המוגדר ע"י צה"ל כמערך קריטי לקיום הכשירות המבצעית, יש חשיבות עצומה. אמיר עזרא משנה למנכ"ל RH אמר : החברה מייצרת מוצרים שונים בהיקף רחב לתעשייה הביטחונית ורואה בקשר עם צהל ומערכת הביטחון קשר אמיץ רב שנים שהוא מקור לגאווה

  חברת RH אלקטרוניקה הינה חברה גלובאלית שנוסדה לפני 35 שנה ע"י שושי ויעקב רוזנברג וגדליה המרמן  בדירת שיכון בנוף הגליל.

במהלך 35 שנים החברה התפתחה הקימה מפעלים באירופה ארה"ב ואסיה. אך מטה החברה היה,  נשאר והתבסס בעיר נוף הגליל.

החברה מעסיקה כ 1000 עובדים בארץ ותומכת ביצירת עתודות כח אדם לתעשיה הישראלית בדרכים שונות ובפרויקטים מגוונים.

  פרוייקט העתודה בנוף הגליל בשיתוף המכללה והעיר הוא שיתוף פעולה משמעותי עבור החברה ועובדיה" סיכם עזרא.

סא"ל שלום ותרצה ריבק חברו יחדיו להקמת כתות י"ג-י"ד במכללת נצרת עילית אשר יתמחו בלימודי אלקטרוניקה. התלמידים, בוגרי המסלול העיוני , ייהנו מהכשרה בחברת R.H. אשר נרתמה בחפץ לב  לשתף הפעולה.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה רואה יתרונות רבים בתהליך המתקיים בימים אלה ובו פתיחת כתות י"ג-י"ד במכללה בשיתוף הצבא. "לימודי י"ג-י"ד במכללה שלנו הם בשורה ממשית, אני רואה בבוגרים עתידיים כוח אדם מקצועי ואיכותי לצה"ל, אך לא פחות מזה עתודת כוח אדם איכותי ומקצועי לתעשייה הישראלית, תקוותי היא כי בוגרנו יישארו בנוף הגליל ויהיו חלק מהתעשייה המקומית המתפתחת והאיכותית דוגמת מפעל R.H. המוביל בתחומו, בו יעברו הכשרה מקצועית וירכשו ניסיון חשוב ומשמעותי".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here