קרדיט freepik

שכר דירה הם משלמים את תשלומי המשכנתא ולאחר מספר שנים הם למעשה בעלי הנכס. להלן 5 טיפים של מומחית הנדל"ן הדר ברוקנשטיין בנוגע לרכישת נדל"ן בישראל.

רכישה של נכס קיים או שטח אדמה

אמנם שטחי האדמה בישראל הולכים ומצטמצמים אך יחד עם זאת עדיין יש היום שטחים חקלאיים שבשלב כזה או אחר כנראה יופשרו ויאפשרו להשתמש בקרקע לטובת בנייה. "באם אתם לא ממהרים ויש לכם הון זמין, רכישת קרקעות יכולה להיות השקעה אטרקטיבית ביותר עבורכם אך אם אתם לחוצים בזמן או מוגבלים בהון יתכן והשקעה בנכס קיים היא הפתרון הנכון ביותר עבורכם" אומרת הדר ברוקנשטיין.

אזור גיאוגרפי בארץ

לדברי הדר ברוקנשטיין, אין ספק שאזור המרכז הוא אזור אטרקטיבי ביותר אך גם יקר יותר, יחד עם זאת חשוב לזכור שגם אזורים שהם קצת יותר מרוחקים מהמרכז מתפתחים מאוד, התשתיות עוברות שינוי ומתפתחות כך שמומלץ לשקול להתרחק מעט מאזור המרכז מה שמאפשר לרכוש נדל"ן במחירים סבירים יותר, מה עוד שתמיד קיימת אפשרות לרכוש דירה במקום אחד ולהשכיר אותה ובמקביל לשכור דירה במקום אחר אם יש צורך בכך.

דירה יד 2, מקבלן או קבוצת רכישה

"אופציות הרכישה של נדל"ן הן מגוונות, לכל אופציה כזו יש יתרונות ויש חסרונות ולכן כל אחד צריך לבחור במה שנכון לו" אומרת הדר ברוקנשטיין מומחית הנדל"ן, "אופציית הרכישה תלויה בהון הראשוני של כל אחד, האם הוא זקוק לנכס באופן מהיר יחסית או שהוא יכול לחכות מספר חודשים או שנים". מומלץ להבין מה כל אחת מאופציות הרכישה אומרת ולמי היא מתאימה ובכך למצוא מהי הדרך הכי נכונה לרכישת הנדל"ן.

לנצל הזדמנויות

שוק הנדל"ן הוא חם והמחירים עולים כל הזמן שכן הביקוש גבוה יותר מההיצע. בערים רבות מקדמים פרויקטים של תמ"א 38 כך שכדאי לשקול לנצל הזדמנות במידה ויש, ולרכוש דירה ישנה יחסית שעומדת בפני אישורים לפרויקט תמ"א ובכך למעשה למקסם את הרווח על הנכס, זאת בתנאי כמובן שלא מחפשים נכס למגורים ויש זמן לחכות לסיום הפרויקט.

פנייה למומחים ואנשי מקצוע

"פניה לאנשי מקצוע המתמחים בנושא הנדל"ן, יכולה לעזור לכל אחד למצוא את הנדל"ן הנכון עבורו ולחסוך זמן רב, כאבי ראש ולעיתים גם הרבה כסף" אומרת הדר ברוקנשטיין. פניה למומחים מומלצת בעיקר כאשר לאדם אין הבנה או ניסיון בכל מה שקשור לרכישת נדל"ן שכן השוק משתנה, ישנן אפשרויות והזדמנויות שאפשר לפספס בעוד שבליווי של איש מקצוע הוא ידע להביא את ההזדמנויות הכי אטרקטיביות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here