ההצגה ברלין. קרדיט תמונה: דוברות כללית מחוז צפון

בשעות הערב התקבלה שיחת טלפון ממנהל בית יגאל אלון, חנוך מועלם, שיש הצגה בעיר צפת והשחקנית הראשית והאהובה, גילה אלמגור – אגמון לא מרגישה טוב.

"אמרתי לחנוך שלא ידאג ושהצוות של המרפאה יטפל בה באהבה ובמסירות. בתום השיחה ביקשתי מד"ר אבו זהיא ג'ריס, מומחה בפנימית, שישוחח עימה וסוכם שהיא תגיע למרפאה ונטפל בה" סיפרה סיגל כהן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרפאה.

מיד עם הגעתה של גילה למרפאה היא טופלה על ידי ד"ר ג'ריס והאחות הבכירה אבישג ג'רבי. בזכות הטיפול המקצועי והמהיר, גילה חזרה לעצמה תוך זמן קצר ומיד המשיכה בדרכה להצגה "ברלין" על מנת לא לאכזב את הקהל.

דר אבו זהיא ג'ריס והאחות אבישג ג'רבי. קרדיט תמונה: דוברות כללית מחוז צפון

בתום ההצגה, הודתה גילה לצוות המרפאה, לצוות התיאטרון על הדאגה והטיפול, ולקהל שהמתין לה בסבלנות רבה.

"היה מרגש לשמוע את דברי הברכה והתודות של גילה. בשביל זה אנחנו כאן, לטפל בכם, במסירות ובמקצועיות" סיכמה סיגל בשם כל הצוות המטפל.

במרפאת כללית צפת מרכז פועל מוקד במהלך בימים א' – ה' עד השעה 23:00, ביום ו' אחר הצהריים ובמוצאי שבת. ניתן לקבל שירות רפואי: בדיקת רופא, מתן אנטיביוטיקה, עירוי נוזלים, הדבקת חתכים, אינהלציה, חבישות, צילום רנטגן ופיענוח, שירותי סיעוד, משרד – מינהל.

בנוסף, בבית המרקחת ניתן לקבל שירות עד השעה 23:00 בימים א'-ה' וניתן לרכוש תרופות ותרופות שאינן דורשות מרשם, ויטמינים, תוספי תזונה, אביזרים וציוד רפואי נוסף לטובת המטופלים ולקבל ייעוץ והדרכה בנושא נטילת תרופות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here