ההצרה שסיימה את הצרה
קרדיט צילומים: דוברות עיריית עפולה

עיריית עפולה משדרגת את היציאה הדרומית של שכונת רובע יזרעאל לכיוון צומת "הקאנטרי קלאב" ולתקן את הליקוי ההנדסי ממנו סבלו תושבי השכונה במשך שנים. בימים אלה משדרגת העירייה את היציאות המערבית והצפונית מהשכונה.

תושבי שכונת רובע יזרעאל סבלו בשנים האחרונות מנגישות תחבורתית נמוכה אל השכונה וממנה. ראש העיר אבי אלקבץ שמכיר את הנושא מקרוב ועסק בו רבות לפני מערכת הבחירות, הנחה את אגף הנדסה לטפל בנושא בהקדם ולאחרונה עלו על הקרקע כלים הנדסיים במטרה לשדרג את הכניסות והיציאות מהשכונה ואליה.

ההצרה שסיימה את הצרה
קרדיט צילומים: דוברות עיריית עפולה

אחת הנקודות הבעייתיות ביותר שחייבו טיפול מהיר הייתה הכניסה והיציאה הדרומית לשכונה. תכנון הנדסי לקוי בצומת 'הקאנטרי קלאב' גרם לתושבי השכונה שביקשו לפנות ימינה בשדרות בן גוריון לכיוון צומת ה'קאנטרי קלאב' ומשם לפנות שמאלה למרכז העיר לעמוד מדי בוקר בפקק ארוך ומתיש בגלל רוחבו של האי תנועה שחוצה את שדרות בן גוריון. לאחרונה הוצר וצומצם רוחב האי-תנועה המרכזי ובמחלקת ההנדסה ציינו כי מדובר בשלב א' של שדרוג הצומת ובהמשך עתיד להתווסף מסלול נוסף לנוסעים ישר לכיוון תחנת הרכבת.

בנוסף, משדרגת בימים אלה העירייה את היציאות המערבית והצפונית מהשכונה. ביציאה המערבית, בצומת 'כפיר', יוכלו בקרוב תושבי השכונה המבקשים לנסוע צפונה לכיוון טבריה, להשתלב בכביש מבלי לעמוד ברמזור הודות לפריצה עתידית של פנייה ימינה לבאים מרחוב חטיבת כפיר לכיוון כביש 65 צפון. כמו כן , משלימה בימים אלה עיריית עפולה ביציאה הצפונית מהשכונה את סלילתו של הכביש הראשי של שדרות 'רובע יזרעאל' החוצה את השכונה עד לכניסה של בית חולים "העמק" כאשר החיבור שהיה עד היום באמצעות רחוב "חביבה רייך" יהפוך לחד סטרי לבאים מכיוון צפון אל תוך השכונה.

ההצרה שסיימה את הצרה
קרדיט צילומים: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here