קרדיט unsplash

מובילים רבים עשו את המעבר שלהם מהובלה פשוט שהייתה נהוגה פה שנים רבות, להובלה מתוחכמת יותר שגם כרוכה בשימוש בחומרי אריזה וציוד הובלה נוח יותר. אם פעם ראינו סבלים רבים שיכולים לסחוב חפצים כבדים באמצעים הפשוטים ביותר, היום זה אחרת וכל הובלת דירה מתחילה באריזה נכונה ובהשקעת מחשבה כיצד לעשות זאת במינימום מאמץ ונזק גם למובילים עצמם וגם לתכולה. זה נובע לא מעט מהעובדה שדירות של היום גדולות יותר ומכילות יותר תכולה וזה גורם לכך שצריך למצוא פתרונות אריזה והובלה נכונים יותר כדי שהדברים ייעשו נכון. השיקולים להובלה מקצועית וטובה יותר נוגעים גם לעובדה שככל שעובדים ביעילות ובמהירות כך גם רווחי וכדאי למובילים לעבוד ולהציע מחירים בהתאם. מובילים שמציעים גם שירותי אריזה עושים זאת נכון יותר מלכתחילה, כי הם מצמצמים אריזות ואורזים נכון יותר. לרשותם עומדים חומרי אריזה למעבר דירה שהם איכותיים יותר ולכן גם התכולה נשמרת טוב יותר ומגיעה בשלום. אם אתם רוצים למצוא חומרי אריזה כמו של מובילים, או שאתם מובילים שמחפשים מקור לחומרים כאלה במחירים כדאיים, אתר החברה ויקטור אריזות מציע מגוון גדול של ציוד מתאים.

לשמור על הפריטים השבירים בצורה נכונה

אנשים שעוברים דירה ואורזים לבד לא תמיד יודעים כיצד לעשות זאת נכון. הם אוספים ארגזים מכל הבא ליד, בגדלים שונים ולא אחידים, במצב לא הכי טוב ולפעמים הם מתפרקים באמצע ההובלה וגורמים לנזק לתכולה. את הפריטים צריך לשמור בצורה הטובה ביותר גם כאשר מדובר בחפצים שאינם שבירים משום שצריך להגן עליה מפני שריטות או התפרקות שתיגרם בגלל טלטולם וההסעה שלהם. מה שנראה יציב בזמן שהוא מונח בדירה לא תמיד נכון כשמשנעים אותו. לכן, רצוי לעטוף כל פריט כזה בחומרים כמו ניילון נצמד לאריזות או יריעות נייר שמהדקות אותו ומגינות עליו מפגיעות.

לשנע ללא מאמץ מיותר

לאחר האריזה החכמה מגיע שלב ההובלה הנכונה שאינה פוגעת בגוף של המובילים ומבטיחה את שלום החפצים המשונעים. אם תהיתם כיצד עושים את זה נכון ומאבטחים את התכולה שלכם בכל משאית ובכל רכב הובלה, כדאי שתתוודעו גם לציוד עזר למובילים שאפשר למצוא בחנויות מתמחות. אם אתם רוצים לוודא שהמובילים שלכם עובדים נכון, ציוד כזה שמחזיק וקושר את התכולה שלכם במשאית הוא זה שמונע תזוזות ושברים בזמן הנסיעה. לכל מוביל ציוד כזה כמו רצועות ראצ'ט תקניות שמחזיקות את התכולה שלכם מאובטחת במקום. אפשר למצוא כזה גם לצרכים ביתיים ופרטיים בזמן נסיעות שלכם ברכב, באתר של ויקטור אריזות המתמחה בציוד למובילים ולאריזה. למידע נוסף חייגו  052-235-3049

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here