מסע האופניים והצעדה ה-14 לזכרו של החייל רפי בללטי ז"ל ממגדל העמק שנפל ב"אסון המסוקים", התקיים ביום שישי בשבוע שעבר. האירוע נערך בסימן יום ההליכה העולמי כחלק מאלפי פעילויות ספורט שנערכו בכל הארץ.
האירוע החל במסע אופניים שהוזנק בשעה 07:30 מ"פארק רבין" דרך יער קיבוץ שריד, קיבוץ יפעת, יער בלפור ו"גן רפי" והסתיים ב"פארק רבין".
הצועדים התאספו בשעה 09:00 ביער בלפור לטקס ברכות שבו ראש העיר אלי ברדה הזניק את 1,500 הצועדים לצעדה ססגונית שעברה ברחובות הראשיים של נוף העמק, גן רפי, יער בלפור והסתיימה בהפנינג ססגוני בפארק רבין עם הפעלות, מוסיקה, הופעות, ירידי לונה פארק, משחקי וידאו, סימולטורים דוכני קופ"ח כללית ועוד.
"מדובר במסע עממי של 16 ק"מ בנופיה הקסומים של מגדל העמק על שביל אופניים הסובב את העיר וכמו כן מסע הליכה בן 8 ק"מ היוצא משכונות העיר וחוצה את היער לנקודת הסיום בפארק רבין", אמרה מיטל לוי-מלול מנהלת אגף ספורט במתנ"ס. המסע המסורתי התקיים בשיתוף עיריית מגדל העמק, משרד החינוך, קק"ל, משרד התרבות והספורט, מתנ"ס מגדל העמק והחברה למתנ"סים, קופח" כללית ואליצור ישראל.
במסע סובב מגדל העמק ה-14 השתתפו תלמידי תלמידי ביה"ס "אורט רוגוזין", תלמידי ביה"ס יערת העמק, שכבת ו' של ביה"ס עליזה בגין, נציגות חיילים מפלס"ר הנח"ל, תושבים ואורחים מחוץ לעיר, שירות לאומי ועוד. משפחתו של רפי ז"ל, חבריו שהובילו את מסע האופניים ותושבי העיר הסביבה חובבי האופניים שרצו להשתתף במפעל ההנצחה.
אלי ברדה ראש העיר הזניק את הצעדה ואמר: "עיריית מגדל העמק ממשיכה באמצעות המתנ"ס לחבק את ההורים אתי ומכלוף בללטי ומשפחתם כנציגת המשפחות השכולות ולהעביר לדור הצעיר את מורשת בנינו שנפלו במערכות ישראל במסלול שמבליט את נופיה של העיר, תנופת הפיתוח והבניה ובסמוך לאזור תעשיית ההייטק בואכה "פארק רבין" היחודי. הנופים, השבילים והחורש הם תבנית נוף מולדתו וילדותו של רפי ז"ל שחונך על ערכי החינוך וכבוד האדם ואהבת הארץ".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here