עורך דין משפחה
credit: canva.com

ישנם מקרים בהם נדרשת הוצאת צו ירושה, וישנם מקרים אחרים בהם נדרשת הוצאת צו קיום צוואה. במידה וקיימת צוואה שערך האדם הנפטר הרי שיש להגיש בקשה לצו קיום צוואה, אחרת – יש להגיש בקשה לצו ירושה. לכאורה הדברים פשוטים אך במציאות יש לא מעט יוצאי דופן, מקרים סבוכים ועוד מיני נסיבות שונות שמביאות את הדברים להיות מורכבים יותר. ככל שתשכילו לשכור את שירותיו של עו"ד מקצועי יותר המומחה בתחום – כך יגברו הסיכויים שטובתם תצא אל הפועל והאינטרסים שלכם.

צוואה לא מלאה

כאשר קיימת צוואה גם ניתן במקרים מסוימים להגיש בקשה לצורך הוצאת צו ירושה. אם למשל הצוואה לא מתייחסת לחלוקת כל הנכסים שבבעלות הנפטר – הרי שניתן להגיש גם בקשה לצו ירושה. במקרה כזה מגישים לרוב גם בקשה לצו קיום צוואה וגם להוצאת צו ירושה. כמובן שהדברים דורשים הבנה, מילוי נכון של הטפסים ואסמכתאות נכונות. עורך דין צוואות יסייע לכם בכך על מנת שרצונכם והאינטרסים שלכם יבואו לידי ביטוי.

אין יורשים

ישנם מקרים בהם לא קיימים יורשים, ומקרה כזה קיימת אפשרות להעביר חלק מנכסיו של היורש לבן משפחה או בן זוג אשר לא נמנה על היורשים. אם אתם בני זוג או בני משפחה שאינם יורשים תוכלו באמצעות עו"ד לבדוק היתכנות ותהליך עבור מסלול זה.

פנסיה וגמל של המנוח

כמובן שכל התהליך של הוצאת צו ירושה וחלוקת הנכסים כולל גם היבטים של טיפול בנכסים כספיים כדוגמת קופות גמל, קרן השתלמות וכספים בחשבונות בנק על שמו. עורך דין משפחה אשר מתמחה בענייני צוואות וירושות הוא מי שמכיר את הדברים ויודע בדיוק מה יש לעשות, מתי וכיצד על מנת שאתם תצאו נשכרים מכל התהליך.

בין אם מדובר על הוצאת צו ירושה או צורך בייעוץ משפטי של עורך דין צוואות להתנגדות לצוואה או לכל מקרה אחר – פנו עוד היום לקבלת שירותיו של עורך דין צוואות ותהיו שקטים לגבי כל התהליך. אל תבצעו בעצמכם את כל ההתנהלות מול גופי הבירוקרטיה הסבוכה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here