שבט הצופים פתחו שנת פעילות
קרדיט: עיריית עפולה.

שבט "יזרעאל" של צופי עפולה פתח את השנה באירוע משותף לחניכים והוריהם בהשתתפות ראש העיר אבי אלקבץ והנהלת העירייה.

היה נכון: שבט יזרעאל של הצופים הפועל במסגרת פעילות מחלקת הנוער העירונית, ציין את פעילות פתיחת השנה במפגש בטקס אש מסורתי, הופעה של להקת השבט 'הקרוואנצ'יק', טקס חלוקת עניבות, תורן מרשים, מסכת של כיתות ט' ועוד.

שבט הצופים פתחו שנת פעילות
קרדיט: עיריית עפולה.

לטקס המרשים הגיעו ראש העיר אבי אלקבץ, סגניו חביב פרץ ושלמה מליחי, חבר המועצה  ומחזיק תיק הנוער לירז וזאן, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, משנה למנכ"ל אבי אלבאז, מנהל מחלקת הנוער חנן בן דוד, ראש שבט יזרעאל דרג מתנדב רויטל קטלן וענבל ז'ק, רכזת תנועות הנוער ברשות יעל גוזלן, הורים וחניכים. כידוע, שבט יזרעאל מקיים פעילויות חינוכיות פעמיים בשבוע (שלישי ושישי), בנוסף לטיולים, קורסים, סמינרים וימי שיא נוספים. ראשי השבט קראו לבני הנוער לקחת חלק בפעילות של השבט ולהצטרף לעשייה משמעותית.

שבט הצופים פתחו שנת פעילות
קרדיט: עיריית עפולה.

מרכז השבט פז עסור אמר במהלך הטקס: "החניכים הצעירים זוכים במדריכים אשר מבינים אותם שכן רק לפני כמה שנים הם היו חניכים בעצמם ועדיין יכולים להזדהות בכנות מוחלטת עם רגשות החניך. וחברי השכב"ג זוכים בניסיון של הדרכה, הנהגת קבוצה, ליווי מקצועי, ניהול פרויקטים. זוכים בכלים ויכולות אשר יפתחו להם כל דלת בעתידם. מספיק מבט מסביב בשביל לראות את היכולות המדהימות של שכב"ג יזרעאל".

חבר המועצה לירז וזאן, מחזיק תיק הנוער, אמר בטקס: "כמחזיק תיק הנוער שמנו בראש סדר העדיפויות שלנו את תנועות וארגוני הנוער. בעקבות שיתוף פעולה של הרשות והעומד בראשה אבי אלקבץ אני בטוח שכבר בשנת 2020 נראה עלייה במספרים של בני נוער הפעילים בתנועות ובארגונים".

שבט הצופים פתחו שנת פעילות
קרדיט: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here