קרדיט: דוברות מגדל העמק

בית ספר "יגאל אלון" ממגדל העמק קיבל מכתב הערכה בעקבות פעילות יצירתית שהצוות החינוכי יצר בשמירה על הבטיחות בדרכים ועל החיים בימי ה"קורונה" כולל הרצאה משכן על כיסא גלגלים מבית גרבסקי

בית ספר "יגאל אלון" ממגדל העמק ציין את היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות והיום הבינלאומי לבטיחות בדרכים. במהלך כל השבוע תלמידי בית הספר עסקו בנושא חשוב, ערכו פעילויות שחשפו את התלמידים למגוון מוגבלויות ביניהם הרצאה מעניינת מלמדת ומרגשת של בועז חן, מוגבל פיזית בכיסא גלגלים עקב טרשת נפוצה המתגורר בבית גרבסקי בעיר.
במכתב ההערכה שהגיע נכתב כי: "יישר כוח על פעילותכם היצירתית בתקופה מאתגרת זו בנושאים של בטיחות בדרכים, ובפיתוח ערך הנגישות בביה"ס בגישת "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". הערכים של שמירת החיים ואיכות החיים, תורמים רבות לתרבות התנהגות בטוחה, לערבות הדדית מכילה ומאחדת בביה"ס ובחברה. יישר כח גם לרכזת זה"ב, אילנה דניאלי, על תרומה בקידום והעצמת נושאים אלה בשיתוף הצוות החינוכי, ההורים ושותפים בקהילה".
מנהלת בית הספר עינת וקנין אמרה: "התלמידים גילו קבלה, התחשבות, התעניינו וספגו מוטיבציה להתמודדות עם החיים. גם בימים אלה, ימי בקורונה, אנו מדגישים ערכים לשמירת ואיכות חיים, מקדמים ערבות הדדית מכילה ומאחדת בבית הספר ואלו הערכים המובילים של העשייה החינוכית בבית ספרנו. ערכים אלה מוטמעים ומחלחלים בפעילויות השונות הן באירועים ובימי שיא ולאורך כל השנה".
כידוע מגדל העמק זכתה השנה במקום הראשון בתחרות בטיחות בדרכים הארצית ושרת התחבורה מירי רגב העניקה את הפרס לראש העיר אלי ברדה. מלי אליגוב ראש מינהל החינוך ברכה את היוזמה היצירתית ל מנהלת ביה"ס "יגאל אלון" וצוותה והדגישה את ערך "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה בטיחותית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here