יופי טבעי

עיצוב פנים של בית או דירה הוא תהליך בו נדרשת בחירה רבה לרהיטים, אביזרים וגם חפצי נוי. תרבות הצריכה כיום דורשת התחדשות תמידית וקנייה של חפצים חדשים באופן תדיר, גם אם אין צורך בכך. הלך הרוח הזה שבו חדש זה טוב וישן זה מקולקל ולא טוב גורם לרבים לבחור לרהט את הבית ברהיטים החדשים ביותר, היפים ביותר ולעיתים גם היקרים והמזהמים ביותר. אך מנגד לתרבות זו, כמה לה תרבות נגד- זו שהולכת על מחזור, מוצרי יד שנייה, שימוש מחדש בחפצים למען מטרה אחרת ומינימליזם. כחלק מאותה תרבות, התפתחה צורת עיצוב בשם עיצוב אקולוגי אשר שמה דגש על ערך הסביבה וחותרת לשמירה על פונקציונליות הרהיטים שנבחרו, בחירה ברהיטי יד שנייה או אלו העשויים מחומרים ממחוזרים.

וואבי סאבי הוא סטודיו לעיצוב חללים בהשראת הזן הבודהיסטית המשלבת ערכים של שקט, יופי ואסתטיקה. הסטודיו יעניק לכם שירות מקצועי ומותאם אישית עבורכם ביצירת חלל מואר נכון וזורם.

 

תהליך העיצוב

עיצוב פנים של חלל, בין אם זה בית פרטי או דירה הוא תהליך שנדרשת לו חשיבה רבה. בעת העיצוב נקשרים אלמנטים כמו הטעם האישי, צורת החיים וכמות הנפשות, תקציב, נוחות וכמובן גם ערכים. כיון שהתהליך דורש תיעדוף ושילוב של קריטריונים שונים, עשויות לקרות טעויות עיצוביות, חריגה מהתקציב וגם חסר שביעות רצון מהעיצוב הכולל. לכן, אחת הדרכים הטובות ביותר היא להיעזר במעצבת פנים. תפקיד המעצבת הוא ללוות את התהליך תוך תכנון השטח והעיצוב ועזרה בשמירה על גבולות התקציב. כיוון שהתהליך ארוך ודורש תכנונים רבים מומלץ לבחור באשת מקצוע שקרובה אל הלקוח. למשל, מעצבת פנים במרכז תהיה בחירה נבונה עבור אלו הגרים באזור.

 

חיבור לטבע

עיצוב יפני הוא עיצוב שמושך רבים. הוא מבוסס על עיצוב פשוט, נוח, שקט תוך שילוב חומרים טבעיים. שמירה על קווים נקיים וצבעים מתונים גם הם חלק מהעיצוב והערך המרכזי של רוגע ועדינות. כיון שביפן קיימים עצים רבים, אחד החומרי גלם הראשיים בבנייה וברהוט הוא עץ – מסוגים שונים.

אז מה משלבים בעיצוב הפנים?

  1. לרוב, החללים יופרדו באמצעות מחיצות, שמטרתם לאפשר זרימה טובה יותר של האוויר וכניסה טבעית של אור.
  2. שימוש בצבעים ניטרליים וטבעיים, תוך שילוב צבעי הטבע.
  3. הכנסה של אלמנטים הקשורים במים אשר מתכתבים עם זרימה, רוגע, טבע וטבעיות.

וואבי סאבי הוא סטודיו לעיצוב פנים בהשראת הזן הבודהיסטי. תהליך העיצוב נעשה בנעימות, תוך חיבור רצונות הלקוח והתאמה אליו כדי ליצור את המקום השקט עבורו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here