: מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל, נפרדת מדוד זייד. צילום: טליה בן סבו

"איבדתי את אימא האהובה אבל במכללה יש לי צי של אימהות."

באירוע מרגש במיוחד נפרדו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מהעובד דוד זייד אשר ניהל ביד רמה ובמקצועיות את מערך המחשוב במכללה כשהשיא היה הכנת כל מערך הלמידה המקוונת בימי מגפת הקורונה. במהלך עבודתו איבד דוד את אמו האהובה סימה ז"ל אשר הייתה מהעובדות הוותיקות והמוערכות במכללה. מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל: "זה הבית שלך, אנחנו במכללה לא נפרדים ממך, כולנו כאן איתך בכל תחנות חייך הבאות."

באירוע מרגש מאוד נפרד צוות המנהלה וההנהלה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מהעובד, דוד זייד, אשר יתחיל בקרוב את לימודיו האקדמאיים, "כמו שאימא ביקשה, אני מקיים את צוואתה," אמר דוד.

סימה זייד, ניהלה את מערך המחשוב במכללה במשך למעלה משני עשורים, לפני כשנה וחצי בעודה נאבקת בגבורה במחלה חשוכת מרפא, התגייס בנה המוכשר והמקצוען, דוד, לסייע לאמו בניהול מערך המחשוב במכללה.

"עבורי זה היה סוג של סגירת מעגל," אומר דוד ומוסיף, "חייתי במכללה מגיל ארבע, במשך השנים הייתי יוצא ובא במכללה עם אימא, אימא האהובה והיקרה נאבקה במחלה קשה וגייסה אותי לסייע לה בעקבות מצבה הרפואי. עצרתי את החיים שלי, הקפאתי את התוכניות והתייצבתי לצידה של אימא. במהלך השנה אימא הוכרעה ונפטרה, המשפחה המדהימה והמיוחדת הזו הקרויה המכללה הטכנולוגית נוף הגליל עטפה אותי באהבה בימים הקשים, חיבקה אותי בעוצמה והייתה שם בשבילי. איבדתי את אימא אבל תמיד ידעתי שיש לי במכללה צי של אימהות אוהבות. אני יוצא לדרך חדשה ומגשים את צוואתה של אימא להמשיך ללמוד ולהתקדם. אני נפרד מהחברות והחברים במכללה בכאב ובסיפוק."

דוד הנרגש זכה לברכה מרגשת ממנכ"לית המכללה אשר לצד השי שהעניקה לו אמרה: "דוד היקר, נהנינו לעבוד אתך וגילינו איש מקצוע מעולה, אחראי ומסור לעבודתו. אני שמחה על החלטתך להתקדם בלימודים ולממש את עצמו, המכללה ממשיכה להיות הבית הפתוח והאוהב שלך כל הזמן."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here