בן סימון וצוות האגף מציגים את תעודת ההוקרה
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

ראשי משרד הרווחה והשירותים החברתיים העניקו תעודת הוקרה לאגף לשירותים חברתיים. מנימוקי הזכייה: "קיבלתם החלטה לצעוד בראש ועל כך הנכם ראויים להוקרה".

האגף לשירותים חברתיים בעיריית מגדל העמק בהנהלתו של יועץ ראש העיר לענייני אזרחים וותיקים, מומי בן סימון, קיבל בימים האחרונים תעודת הוקרה והערכה משר העבודה והרווחה והשירותים החברתיים חיים כ"ץ, מנכ"ל משרד הרווחה ד"ר אביגדור קפלן ומנהל מחוז צפון עו"ס גדי פולק על נחישות, התמדה ועל השגת היעדים בסיום תהליך מחשוב מעגלי התערבות בתיקי הלקוחות ברשויות המקומיות. האגף לשירותים חברתיים השתתף בתהליך במסגרת הרפורמה של משרד הרווחה שביקשה להתאים את המחלקות לשירותים חברתיים לעידן המודרני והאגף לשירותים חברתיים במגדל העמק בחר להיות שותף מלא לתהליך, או כפי שהגדירו זאת ראשי משרד הרווחה בתעודת ההוקרה: "האתגר האמיתי היה לקחת אחריות ולהיות שותפים לביצוע. אתם קיבלתם החלטה לצעוד בראש ועל כך הנכם ראויים להוקרה". עוד נכתב בתעודה שהוענקה לראשי האגף: "אתם והצוותים שלכם במחלקות ובאגפי הרווחה הפכתם את התהליך הזה מחזון למציאות, תרגמתם מילים למעשים והפכתם את הרעיון לתוצאה של ממש. "תודה על היותכם שותפים לדרך, חלוצים ומייסדים. תודה על היותכם שותפים לקדמה".

מנהל האגף, בן סימון אמר: "כידוע המחלקות לשירותים חברתיים נותנות שירותים חברתיים לפרטים, משפחות וקהילות ומשמעות המהלך היא שיפור משמעותי של השרות לתושב. מגיע יישר כוח לעובדי האגף על מסירות, הקרבה, מקצועיות, נאמנות והמון תבונה ורגישות במסגרת הטיפול הניתן לתושבים. יישר כוח על ההישגים והעמידה ביעדים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here