קרדיט: qbic.co.il

כיסא מנהלים

כסא מנהלים הוא כיסא שונה מכיסאות אחרים. כסא מנהלים הוא כיסא מסוגנן יותר, נוח יותר, יוקרתי יותר ובעל אופי ומעמד משלו. מנהלים רבים עובדים שעות רבות כיוון שיש להם תחומי אחריות רבים. ידוע שישיבה ממושכת בצורה לא נוחה, גוררת כאבי גב וצוואר ויש לה השפעה שלילית על הבריאות. לכן, מומלץ למנהלים לבחור כסא מנהלים שכן הוא בעל תמיכה גבוהה מאוד לגוף. בעת קניית הכיסא, מומלץ לשבת עליו ולבדוק את הנוחות שלו באופן אישי. כיסאות מנהלים לרוב מצוידים בריפוד לגב או רשת לתמיכה, אפשרויות הנמכה והגבהה של המושב וכן גם שינוי מנח התמיכה לגב וגם הידיות. כסא מנהלים הוא כיסא מאוד נוח וייחודי ולכן נחשב לכיסא היקר ביותר בשוק הכיסאות. קיוביק דייזין בע"מ היא חברה אשר עוסקת באספקת כיסאות שונים וציוד משרדי נרחב חדש ומשומש. הצוות המקצועי של קיוביק דייזין יעניק עבורכם שירות מקסים במחיר הכי משתלם שיש ואם איכות המוצרים הגבוהה ביותר.

כוננית מדפים

לרוב כשחושבים על כוננית מדפים, אנו חושבים על ארגון, אחסון וסדר. אך אחד השימושים של כוננית מדפים הוא גם של חללים שונים – בבית או במשרד. הכוננית בנויה מסוגים שונים של חומרים ובצבעים שונים כך שניתן להתאים אותה לשטח בו היא נמצאת. על מנת להשתמש בה כפריט עיצובי, במקום לאחסן בה חפצים שונים, אפשר לשים עליה פרטי נוי שונים כמו נרות, עציצים אמתיים או מזויפים, מזכות מטיולים או תמונות. את חפצי הנוי ניתן להתאים לאופי המקום ולבחור בהתאמה כוננית מדפים.

שולחן בר

זוגות צעירים רבים בוחרים בעת ריהוט הבית בהוספת שולחן בר אל פינת הישיבה או המטבח. אחד הבילויים שזוגות אוהבים הוא לשבת יחד בבר ולשתות אלכוהול יחד או לארח חברים לשתיית אלכוהול משותפת. פינת ישיבה עם שולחן בר וכיסאות מותאמים יכולה להפוך להיות פינת אירוח בסגנון בר ולהיות מקום בו הזוג הצעיר יכול לשבת וליהנות בבית שלו. שולחן בר שונה משולחן רגיל ויחד עם העיצוב המתאים אפשר לקבל תחושה של מקום שונה בתוך הבית. קיוביק דייזין תעניק עבורכם שירות אדיב ומקצועי בכל נושא שולחנות ברים, ציוד משרדי ועוד תוך מתן שירות אמין ומקצועי עם מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 08-8624964.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here