קרדיט: Canva

בני גיל הזהב הספיקו לחוות דייטים גרועים במהלך חייהם. אבל הרומנטיקה יכולה להשתפר לאין ערוך לאחר שנים של ניסיון חיים. באפליקציות הכרויות המיועדות לבני הגיל המבוגר, תוכלו להיות ספציפיים ומדויקים יותר בציון הקריטריונים החשובים לכם. עם זאת, אולי אתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים, אבל זה גם מה שעשוי להגביל את אפשרויות ההתאמה עבורכם. קחו זאת בחשבון!

להתמצא בדיגיטל

לא כל היכרות אחרי גיל 60 ׳סוּגָה בַּשּׁוֹשַׁנִּים׳, כלומר נעימה וללא קוצים ואכזבות. יחד עם זאת, יותר ויותר מבוגרים פונים לאתרי הכרויות כדי לפגוש אנשים חדשים. חלקם, כי הם מתקשים לפגוש בן זוג מתאים בקהל המכרים שלהם, וחלקם בגלל שפלטפורמות אלה מספקות תחושה של אנונימיות מנחמת בחברה שלא כל כך מקבלת דייטים עם אנשים מבוגרים.

בני המילניום החדש, בני דור ה-Z הם הילידים הדיגיטליים המצוידים במודעות גדולה יותר ובגישה קלה יותר לאינטרנט, כולל לאתרי ההיכרויות. אבל בשנים האחרונות, ניתן לראות מספר הולך וגדל של מבוגרים שמנסים למצוא קשרים רומנטיים באינטרנט.

הפופולריות של אפליקציות הכרויות למבוגרים עולה ופורחת ככול שיותר מבוגרים מתחילים להתמצא בדיגיטל. אנשים בשנות ה-60 ומעלה לחייהם ללא זוגיות, הולכים בעקבות הדורות הצעירים יותר ומחפשים לעצמם בני זוג באינטרנט.

ואכן, במהלך 10 השנים האחרונות, קבוצת בני השישים פלוס היא אחת הקבוצות הצומחות ביותר באפליקציות מקוונות.

טיפים למשתמשים חדשים באתרי הכרויות

  1. לסנן את ההצעות

ככול שמספר אתרי ההיכרויות הולך וגדל, עדיף לבחור באתר שמציע משתמשים בני גילכם המתגוררים בקרבת מקום. היזהרו מאתרים המציעים דירוגים גנריים שלא לוקחים בחשבון את הסטטוס הספציפי שלכם.

שקלו באיזו מידה האתר כולל משתמשים שחולקים אתכם את אותה שכבת גיל ואת אותו מיקום גיאוגרפי. אחרי הכול, אפליקציית ההיכרות הטובה ביותר עבור אנשים באזור מסוים, לא בהכרח תהיה הטובה ביותר לאנשים באזור שלכם.

  1. לבחור בפשטות

ככול שהפונקציונליות של האפליקציות ואתרי האינטרנט משתפרת ומשתכללת, כך משתמשים מבוגרים עשויים למצוא שהן פחות מאיימות ויותר קלות לניווט.

יש אפליקציות המגבילות את מספר ההתאמות האפשריות במהלך יממה אחת, מה שעוזר למתחילים להתקדם בהדרגה ולא להירתע מעושר האפשרויות.

  1. התנסות ללא סיכון

מחסום הכניסה לאפליקציות הכרויות הוא נמוך למדי. המשמעות היא שמצטרפים חדשים בני גילכם צצים כל הזמן, ולכן קשה לעקוב אחרי היעילות בה האפליקציה פועלת, אמצעי ההגנה לאבטחת מידע שהיא מציעה לכם, ואיכות חוויית המשתמש וקריטריונים אחרים שהופכים את השימוש בה למהנה, בטוחה ואפילו לכזאת שמניבה תוצאות טובות.

רוב האפליקציות מזמינות אתכם ליצור חשבון בחינם, כשההשקעה היחידה היא הזמן שתשקיעו כדי ליצור את הפרופיל שלכם.

אחד המחסומים הגדולים ביותר שעומדים בפני הקהל המבוגר יותר, ובמיוחד הנשים, נובע מהאמונה הרווחת שאנשים מעדיפים לצאת לדייטים עם אנשים צעירים מהם בהרבה. אבל אל תתנו להנחה שגויה זו למנוע מכם את ההזדמנות למצוא זוגיות באינטרנט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here