קרדיט: Photo by Sabrianna on Unsplash

אל תשאירו את האצבע שלכן חפה מטבעות המקשטות את האצבעות בסגנון ייחודי. עולם הטבעות משתדרג בקצב מהיר עם מגוון רחב של דגמים מעוצבים וכל שצריך זה רק לבחור את הכוכבות הבאות מתוך המבחר ואם ברצונכן לעדכן את אוסף התכשיטים על פי הטרנדים העכשוויים, הכתבה הבאה תעזור לכן להכיר את הבשורות המרעננות בזירת הטבעות. הכינו את האצבעות!

היום מדובר בסימפוניה שלמה של חומרי גלם מהן עשויות הטבעות ממתכות אהובות וקלאסיות כמו ציפוי זהב וכסף סטרלינג, כמו גם שימוש בחומרים בלתי שגרתיים ובעיקר קומבינציות יצירתיות בין מתכות לאבני חן נוצצות ופנינים צחורות ויהלומים משובחים כך שאתן מוזמנות לבחור טבעת המייצרת משחק מעניין במפגש בין חומרי גלם.

מה בשבילך – אוברסייז או מינימליסטי?

טבעות מעוצבות הצהרתיות בעלות נוכחות דומיננטית כאשר אפשר לראות דגמים ייחודיים ובלתי שגרתיים נועזים ופורצי גבולות כמו גם טבעות אוברסייז שמביאות את הנפח והגודל לפסגות חדשות באמצעות אבני חן בממדים גדולים ועבודות מתכת מורכבות.
למי שאוהבת את המראה האקסטרווגנטי – יש מבחר מסחרר של עיצובים שישמחו את ליבה ויעצימו את הופעתה. לצד זה יש חזרה מובהקת של עיצובים מינימליסטיים בקווי מתאר ברורים בניקיון עיצובי בעדינות ייחודית במראה מתוחכם. היהלום הוא כוכב על בזירה בדמות עיצובים אלגנטיים עם יהלום מרכזי או מוקף פסים צדדיים או עיטורים ייחודיים.

אישי זה הכי

מגע אישי הפך להיות טרנד משמעותי בסצנת הטבעות והעיצובים המתנוססים על אצבעות רבות בעלות טאץ' אישי בין אם מדובר בחריטות בהתאמה אישית של שם בעלת הטבעת או תאריך לידה, סלוגן אישי או מוטו ויש גם עיצוב מודולארי שמאפשר לייצר מיקס אנד מאץ' ולייצר חיבורים מעניינים בשיק אינדיווידואלי ייחודי שמשקף את האישיות הסגנונית.

אז והיום

היופי בעיצוב תכשיטים שאפשר למצוא תנודות מעניינות בין תקופות וזמנים מעיצובים ויקטוריאניים, ארט דקו ועד וינטאג' כמו גם עיצובים אולטרה מודרניים בעלי הדפסים גיאומטריים מעניינים. אפשר לערבב בשכבות שגם הוא נחשב אחד הטרנדים הפופולאריים של מספר טבעות על אצבע אחת או טבעות אמצע שהפכו לפריט חובה.

מקורות השראה מיוחדים

מקורות ההשראה הם אינסופיים ולצד מוטיבים מחיק הטבע המחקים תנועות אורגניות של יופי אומנותי טבעי ניתן להבחין גם באלמנטים שמביאים את המלכותיות אל האצבעות כמו גם השראה מגלקסיות וטבעות של פיות מהאגדות ועיצובי חותם מרהיבים ביופיים.

צורניות בלתי שגרתית

לצד הקווים המובחנים והנקיים אפשר למצוא עיצובים בעלי טוויסט גיאומטרי ייחודי כמו חישוק מפותל או תנועות ספירלה עדינות וחישוקים המשולבים ומלופפים זה בזה ממש כמו בקטגוריית העגילים.

איך לבחור את הטבעת הבאה שלכן?

בבואכן לאמץ את הטרנד הבא שיעטר את אצבעותיכן, חשבו על מה חשוב לכן בדגם המבוקש: ראשית, חומר גלם איכותי ועמיד שאפשר לסמוך עליו בכל הנוגע לתוחלת חיים, מגע עם חומרים שונים והפחתת שחיקה ושריטות. למשל, בכל הנוגע לעיצובים מזהב יש דרגת קרט שמשקפת את אחוז טוהר הזהב. שימו דגש במיוחד על עמידות במים והעדיפו עיצובים ללא ניקל.
שנית, שאלו את עצמכן: האם העיצוב הנבחר אכן מתחבר לסגנון של יתר התכשיטים בהרמוניה או להפך תרצו ליצור באמצעותו קונטרסט מעניין. כמו כן, החליטו על המידה המתאימה ביותר גם לפי הגודל והעובי ואל תשכחו בהקשר זה את עניין הנוחות במיוחד אם אתן אקטיביות.
כדאי מלכתחילה להעדיף עיצובים של חברות מובילות ששמות דגש על איכות וטיב החומרים וגם מחדשות את המלאי, כך שתמיד תוכלי להתרשם ולהתחדש. מומלץ לבחון גם את נושא הרכישה המאובטחת באונליין ומשלוח מהיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here