קרדיט - Pixabay

עיצוב מטבח שונה מעיצוב חדרים בבית משום שהוא משקף לא רק טעם אישי בעיצוב כי אם גם את הדרישות של המשפחה לחדר שיש לו תפקיד הרבה יותר רחב מאשר בישול בלבד. בחדר זה גם יושבים ומארחים, עובדים וכותבים, מדברים ומפתחים מערכות יחסים משפחתיות ולכן הוא צריך לשקף את הרעיונות שלכם לגבי סביבה שנוח יהיה לעשות בה הכל. זה נוסף כמובן למגבלות השטח והמפרט שלו שמחייבים גם להכניס את כל מה שנדרש למצוא במטבח. אם אתם משפחה שאוהבת להתכנס סביב השולחן, להסתובב במטבח ולשבת שם לשולחן רק לשוחח ולארח, סביר להניח שתרגישו נוח יותר בעיצוב חמים וטבעי יותר של נגרות עץ טבעי שמשקפת את הסגנון המשפחתי ביותר. בדרך כלל, עיצוב מטבח כפרי מספק את הצרכים האלה ונראה בדיוק כפי שחושבים על סגנון חמים של מטבח כזה. חשוב גם להקפיד על כך שהוא יהיה בנוי בצורה איכותית ועל ידי מי שמבין בעץ טבעי ובעיצוב מדויק שלו. המעצבים בחברת "לה בוטיקה מטבחים ועוד" מתמחים בעיצוב מטבחים בעץ טבעי איכותי שיש בו הרבה מאוד דמיון והשראה ממקורות רבים, ויודעים לתת את התחושה הנעימה גם במטבח בסגנון הכפרי וגם בסגנון המודרני.

מטבח נועז ומפתיע

אם פעם טענו שרצוי שמטבח יהיה בהיר ונעים כדי שהצבעים יהיו חמימים יותר ונוחים לעין, היום ברור שיש אפשרות גם לבנות מטבח כזה אבל גם להעז ולעצב בעיקר מטבחים בצבעים כהים ונועזים יותר. היום אפשר למצוא בבתים רבים מטבח מודרני שחור שמעוצב בקווים נקיים ומעניינים, כאלה שמשדרים איפוק אבל עומק והעזה למי שמעדיף לשלב בו גם אלמנטים נוספים של עץ טבעי או פרזול מתוחכם. שחור הוא צבע נהדר ואפשר לשלב אותו בדרכים רבות, ממטבח שלם בשחור מט או מבריק ועד מטבח שיש בו רק מוטיבים מסוימים בצבע שחור, שממסגרים אותו והופכים אותו למטבח מרתק במראהו.

תכנון כל מטבח שתרצו לפי טעמכם

כשיושבים ומעצבים מטבח לפי טעמכם אתם יכולים להגיע לעיצוב מדויק יותר מאשר אם תבחרו במטבח קונבנציונלי שקשה להתאים אותו לצרכים שלכם. אפשר בהחלט לעצב ולתכנן מטבח בהתאמה אישית, אם עובדים עם אנשי מקצוע נכונים שמקבלים מכם את ההשראה ומתאימים לכם את העיצוב המדויק לסגנון שלכם. המעצבים המומחים של חברת "לה בוטיקה מטבחים ועוד" מעצבים אתכם ובשבילכם את המטבח האידיאלי לכם לפי הצרכים שלכם ולפי סדר העדיפויות שלכם. התוצאה המרהיבה והמרשימה היא מטבח שנבנה בדיוק לפי טעמכם ובהתאמה אישית לסדר היום שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here