שעת סיפור כמו של פעם
צילום: אלבום פרטי

המאבק המתמיד בין הספרים, עם הציורים הנאיביים, המאירים, לבין עולם המחשב, המשחקים, הקצב, הטמפו, נדמה כמו קרב אבוד לטובת העולם הדיגיטלי. בגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית יחד עם מועדון "הצריף", מסרבים להיכנע ופועלים במלא המרץ להנגיש את ספרות הילדים, עולם הדמיון והיצירה לילדים הקטנים. "בשעת סיפור במועדון הצריף נחשוף את הילדים לעולם קסום, הטעימות האלה יובילו אותם בעתיד להכריע אם להמשיך לקרוא". אומר צחי וייס, מנהל הגרעין.

שעת סיפור כמו של פעם
צילום: אלבום פרטי

הספר הוא ידידו הטוב של האדם, שיננו מורות ומורים באוזני תלמידים במשך שנים רבות וארוכות, אלא שהספר פינה אט, אט מקומו לטובת העולם הדיגיטלי המתפתח בקצב עצום, ממשחקי מחשב ועד לבריאת עולם וירטואלי בין המקלדת למסך המחשב.

בגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית, בשיתוף פעולה עם מועדון "הצריף" של חברת "עמידר", מסרבים להיכנע למציאות החדשה ופועלים לפתוח  בפני הילד הקטן צוהר קטן לעולם המעשיות, הדמיון והאגדות, עולם סיפורי ההשכל והפנטזיה.

שעת סיפור כמו של פעם
צילום: אלבום פרטי

בקרוב יחל לפעול במועדון "הצריף" מועדון קריאה שיופעל על ידי מורות בגמלאות, אשר תתנדבנה להקריא לילדי "הצריף" סיפורים, לטוס עמם לעולמות עלומים, לפגוש דמויות מרתקות, לחזור למציאות, להתאהב בספרות, בספר, לחיות אותו, פעם בשבוע מבלי להיות צמודים למחשב ולמקלדת.

"הרעיון מבריק ביותר, אומר צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני, יחד עם מ"מ מנהלת "הצריף", רעות מור יוסף, ננגיש לילדים את הספרייה העשירה שבמועדון, נפעל להאהיב עליהם את הספר, ניתן להם לטעום, הם יחליטובסוף במה  לבחור", אומר וייס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here