מנהלי בתי הספר במגדל העמק נפגשו השבוע מיד לאחר פתיחת שנת הלימודים למפגש השנתי בו כל אחד סיפר על היום הראשון בבית ספרו ועל התכניות להמשך.

נבחרת המנהלים המובחרת של בתי הספר במגדל העמק משלבים ידיים לקראת השנה החדשה. מדי שנה, ביום הראשון לפתיחת הלימודים מארחים ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי ברדה, ראש מינהל חינוך מלי אליגוב והמפקחת המתכללת עירית מלמד את כל מנהלי בתי הספר בעיר לפגישת סיכום היום הראשון לפתיחת שנת הלימודים ולשמוע מהם רשמים ולקחים מפתיחת שנת הלימודים. במהלך המפגש משתפים המנהלים זה את זה בחוויות ובתכניות ומטרתו לגבש את נבחרת המנהלים ולהביא לשיתופי פעולה בין בתי הספר.

נבחרת המנהלים כללה את מנהלי התיכונים דודי גריסרו מ"אורט רוגוזין" וריבקה אלימלך מנהלת "אורט מח"ט פסגות", מנהלי חטיבות הביניים יובל סביון מ"אורט רוגוזין" ואילן יצחקי מ"יערת העמק", משה פיק מנהל בית הספר לחינוך מיוחד "עילאי", ומנהלי בתי הספר היסודיים, לילי נודל (נופים), עינת וקנין (יגאל אלון), אריאל שלומוביץ (הארי), דורית כהן (עליזה בגין), נחמה גורביץ (חבד- חיה מושקא), רינת שפטניצקי זמיר (גיורא יוספטל) ומשה אייזנברג מנהל בית הספר חב"ד בנים. בישיבה השתתפה גם אנה אטרש מנהלת השירות הפסיכולוגי של מינהל החינוך העירוני.

ראש מינהל חינוך מלי אליגוב אמרה אחרי המפגש: "הנהלת העיר, צוות מינהל חינוך ומנהלי בתי הספר עמלו רבות כדי לפתוח את שנת הלימודים בצורה חלקה וללא תקלות. מגיע להם יישר כוח על כך ואיחולי הצלחה לשנת לימודים מוצלחת ופוריה".

נבחרת המנהלים של מגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק
נבחרת המנהלים של מגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here