הנהלה חדשה לסניף האגודה למלחמה בסרטן
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

יו"ר הסניף ישראל ואקנין ורכזת הפעילות אורנה אמיתן פרשו מתפקידם לאחר שנים ארוכות של תרומה לקהילה ואותם יחליפו בתפקיד שלום פרץ ואיריס מוסקוביץ – בלאו.

הנהלה חדשה לסניף האגודה למלחמה בסרטן
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.
הנהלה חדשה לסניף האגודה למלחמה בסרטן
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק.

חילופי תפקידים בהנהלת הסניף האזורי של האגודה למלחמה בסרטן במגדל העמק. שני עשורים לאחר שמונה לראשונה לתפקיד יו"ר הסניף החליט ישראל ואקנין לפרוש מתפקידו יחד עם רכזת הפעילות של הסניף אורנה אמיתן ובעלה, איש התפעול, יוסף אמיתן, שהצטרפו להנהלת הסניף שש שנים מאוחר יותר בשנת 2003 ויחד קיימו שלושתם עשרות פעילויות לטובת המטופלים והמחלימים.

בין המיזמים שקודמו במהלך השנים תחת ניהולם של השלושה אפשר לציין את המבצע השנתי של "הקש בדלת", הקמת דוכני הסברה ברחבי העיר, ביקורי בית אצל מטופלים, הקמת חדר יופי וטיפוח הכולל התאמת פאות בתוך הסניף, השתתפות ב"יום המעשים הטובים", הרמות כוסית לחגים, מיזם "עוטפים בחום את החולים" במסגרתו סרגו המטופלות צעיפים וכובעים שחולקו במחלקה אונקולוגית בביה"ח "העמק" ועוד. כמו כן התקיימו פעילויות וחוגים רבים כגון פלדנקרייז, ברידג', ריקודי עם, משחקי חשיבה, יוגה, טיולים, לימוד שפות ועוד.

יש לציין כי היו"ר ואקנין היה מתנדב פעיל בארגונים נוספים לפני ובמהלך כהונתו כיו"ר הסניף כגון "רוטרי", יו"ר העמותה למען הקשיש, חבר הנהלת "ידידי" בית החולים "העמק" מטפל בעמותה לרכיבה בילדים פגועי מוחין ודירקטור בהנהלת המתנ"ס. גם בני הזוג אמיתן תרמו רבות לקהילה בעמותה למען הקשיש, בעמותת "יד שרה", כמדריכים ב"יער קהילתי" ועוד.

את ואקנין יחליף בתפקיד היו"ר שלום פרץ שהתנדב בעבר כשני עשורים ב"יד שרה", "רוטרי" והיה בין מקימיה של העמותה למען הקשיש. את אמיתן תחליף כרכזת הסניף איריס מוסקוביץ-בלאו – העובדת בענף הביטוח ומתנדבת בבית הספר "נופים בעיר. לפני כשבועיים הגיעו ללשכת ראש העיר אלי ברדה שהודה בחום לואקנין ובני הזוג אמיתן על תרומתם רבת השנים ואיחל הצלחה לפרץ ומוסקוביץ-בלאו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here