כולם אוהבים לצפות בסדרות הרפואיות המשובחות וליהנות משילוב מרתק בין התמודדות רפואית מקצועית ואתית של צוותי הרפואה בבתי החולים לבין הסיפורים האישיים הנוגעים ללב. אם גם אתם אוהבים לצפות בפרקים של הסדרות הרפואיות כדאי לכם להכין פופ קורן וחטיפים ולתכנן סוף שבוע מול המסכים. הכנו עבורכם רשימה של סדרות רפואיות הנחשבות למומלצות ולטובות ביותר, את הסדרות השונות תוכלו למצוא בספריות ה-VOD ובשירותי הסטרימינג השונים. המתמחה

כולם אוהבים לצפות בסדרות הרפואיות המשובחות וליהנות משילוב מרתק בין התמודדות רפואית מקצועית ואתית של צוותי הרפואה בבתי החולים לבין הסיפורים האישיים הנוגעים ללב. אם גם אתם אוהבים לצפות בפרקים של הסדרות הרפואיות כדאי לכם להכין פופ קורן וחטיפים ולתכנן סוף שבוע מול המסכים.

הכנו עבורכם רשימה של סדרות רפואיות הנחשבות למומלצות ולטובות ביותר, את הסדרות השונות תוכלו למצוא בספריות ה-VOD ובשירותי הסטרימינג השונים.

המתמחה

"המתמחה" היא סדרת דרמה רפואית העוקבת אחר מספר דמויות מעניינות, בראשן ד"ר קונראד הוקינס – רופא מתמחה המפגין אמפתיה רבה למטופליו. ד"ר הוקינס דואג למטופלים בצורה יוצאת דופן, הוא נאמן לתפקידו ובלית ברירה לעיתים נאלץ לנתק חולה ממכונת הנשמה כדי להקל על סבלו של המטופל.

יש שלוש עונות לסדרת "המתמחה", את דמותו של ד"ר הוקינס מגלם השחקן מאט זוקרי.

סקראבס

"סקראבס" היא סדרה קומית שנונה העוקבת אחר צוות רפואי של בית החולים "הלב הקדוש". הסדרה שודרה במשך תשע עונות, רוב הפרקים עוקבים אחר שלושה מתמחים בבית החולים החל מיומם הראשון במקום כאשר הם מגלים שהפרקטיקה בבית החולים שונה לחלוטין ממה שהם למדו באוניברסיטה. בעונות הראשונות הסדרה עוקבת אחרי המתמחים שבהמשך הופכים לרופאים מהמניין, ואפילו למרצים.

אי.אר

"ER" היא אחת הסדרות הרפואיות המצליחות ביותר, הסדרה זכתה בפרסי אמי רבים. העלילה מתרחשת בבית חולים  דמיוני בשיקגו, ולאורך העונות השונות הסדרה מתמקדת בחיים המקצועיים והאישיים של צוות הרופאים והאחיות בחדר המיון. "אי.אר" שודרה במשך 15 עונות, הסדרה נוצרה על ידי מייקל קרייטון ומככבים בה שחקנים מעולים כמו מאורה טיירני, גוראן וישניץ, ג'ון סטיימוס ורבים נוספים.

האנטומיה של גריי

"האנטומיה של גריי" היא סדרת דרמה רפואית העוקבת אח חייהם של רופאים מתמחים ובכירים במחלקה הכירורגית בבית החולים הלימודי "סיאטל גרייס" בוושינגטון. זו סדרה מומלצת ששידוריה החלו בשנת 2005, היא עדיין משודרת ונכון ל-2020 יש 16 עונות וצפויה לפחות עונה אחת נוספת.

הסדרה האיכותית זכתה בשלל פרסים כמו פרסי אמי וגלובוס הזהב, יש בה שלל דמויות מעניינות ומגוונות, ולאור הצלחת הדרמה הרפואית נולדו לה סדרות בת כמו "מרפאה רפואית ו"תחנה 19".

האוס

"האוס" היא סדרת דרמה רפואית מעולה ששודרה ברשת FOX האמריקאית, יש 8 עונות והסדרה זכתה לרייטינג גבוה, זכתה במספר פרסים ואף נכנסה לספר של השיאים של גינס ב-2012 כסדרה הנצפית ביותר.

העלילה מתרחשת בבית חולים בדיוני בניו ג'רזי ועוקבת אחר מעלליו של דוקטור גרגורי האוס (השחקן יו לורי), סוג של גאון רפואי הידוע בשיטות עבודה ואבחון מעט שנויות במחלוקת.

שיקאגו הופ

"שיקאגו הופ" היא סדרת דרמה רפואית ששודרה בהצלחה בין השנים 1994 עד 2000 ברשת CBS. הסדרה עוקבת אחר התרחשויות שונות בקרב הצוות הרפואי בבית חולים בדיוני בשיקגו, יש שש עונות ואסור לפספס את הסדרה בגלל העניין הרב והמשחק המצוין.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here