קרדיט - Canva

שיניים לבנות מושלמות יאפשרו לנו לחייך בחופשיות. אם אתם מוצאים את עצמכם מתביישים במראה של השיניים שלכם עם דגש על צבע וכתמים – כדאי שתדעו שיש פתרון. ציפוי חרסינה הוא הסוד של כל המפורסמים לחיוך לבן ובוהק! גם אתם יכולים להתקין את ציפוי החרסינה על השיניים שלכם ולהעלים כך כתמים חומרים על השיניים או אבן שן בגוון צהבהב. את ציפוי החרסינה לשיניים מתקינים במרפאה שמתמחה ברפואת שיניים אסתטית. בחירה במרפאה ישראלית מקומית תאפשר המשך מעקב רפואי וביצוע שיפורים אסתטיים במידת הצורך.

למי זה מתאים?

ציפוי חרסינה לשיניים ניתן להתקין כמעט לכל אחד כאשר הדרישה היא לשיניים טבעיות שלא בוצע בהן טיפול שורש. אפשר להתקין את ציפוי החרסינה בכל גיל. אם עברתם טיפולים משקמים בשיניים שתרצו לצפות בחרסינה הטיפול עשוי להיות מורכב יותר אך אפשרי. ציפוי החרסינה מגשים לכם את החלום על שיניים לבנות ובוהקות במראה טבעי. התקנת ציפוי עשוי חרסינה לשיניים מתאימה לאנשי מכירות, מנכ"לים, שחקנים, אנשי בידור, פוליטיקאים, דיפלומטיים ועוד. חשוב לציין שציפוי שיניים אינו מחליף את טיפולי יישור השיניים. אפשר יהיה לטשטש שיניים עקומות רק במקרים גבוליים.

איך מתקינים ציפוי לשיניים?

אם יש לכם שיניים צהובות, שבורות או עקומות ואתם נמנעים מלפזר חיוכים בחופשיות – ציפוי חרסינה הוא הפתרון שאתם מחפשים. תכנית הטיפול כוללת תכנון של צורת השיניים המבוקשת, צבע השיניים והמנח בקשת. הטיפול מתחיל בהסרת שכבה דקה של אמייל מהשן ולקיחת מידות לטובת הכנת הציפוי בהתאמה אישית במעבדת שיניים. כעת יותקנו ציפויים זמינים אותם נחליף בהמשך. כאשר הציפוי שהוזמן בעבורכם בהתאמה אישית מוכן תוזמנו אל הקליניקה להדבקה. הציפוי הופך לחלק בלתי נפרד מהשן, טיפול למינציה מבטיח שמירה על רמת חוזק טבעית.

ציפוי שיניים שחוקות (חריקת שיניים מסיבית)

חריקת שיניים גורמת נזק לשיניים כך שכדאי לגשת לטיפול בהקדם. ברוב המקרים לא ניתן לשלוט על חריקת השיניים שמתבצעת בעיקר במהלך השינה. מעקב רופא שיניים חיוני לזיהוי מוקדם של נזק ומתן טיפול מונע. ציפוי חרסינה אינו בהכרח האלטרנטיבה הטובה ביותר בשל החשש לשבירה של הציפוי. המלצה על ציפוי עשוי חרסינה ניתנת במקרים של שיניים צהובות, צורך ביישור שיניים קל, סגירת רווח בין השיניים, בקשה לשינוי צורת השיניים או גודל השיניים, תיקון שברים בשיניים, כתמים בשיניים. במקרה של מחלת חניכיים פעילה יש להשלים תחילה את הטיפול ורק לאחר מכן להתחיל בטיפול האסתטי. מחפשים מרפאה מקצועית שמתמחה ברפואת שיניים אסתטית? במרפאות של קבוצת מרפאות מדארט תמצאו צוות מנוסה, אדיב, עדין ומרגיע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here