צילום: נב''ס

איתן מורג, ראש מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, נפעם אל מול רצינות הסטודנטים במכללה בימי הקורונה. "זה מאוד לא פשוט וקל ללמוד באופן מקוון בשעה הרגילה על פי מערכת המכללה כשבבית מסתובבים ילדים קטנים או כשאתה נמצא בעבודה חיונית למשק, למרות זאת הסטודנטים שלנו חדורי מטרה" אומר איתן מורג.

הסטודנטים במגמת תעשיה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ממשיכים בלמידה רצינית ויסודית על אף מגפת הקורונה , כאשר המרצים, בהובלת ראש המגמה, איתן מורג, מלמדים על פי מערכת הלמידה אשר תוכננה במכללה טרם מגפת הקורונה.

צילום: נב"ס

"אני מאוד מתפעל וגאה במוטיבציה הרבה של הסטודנטים במגמה, קיימתי שיעור דוגמא, איתרנו קשיים, מורכבויות, אתגרים והשתדלנו להעניק פיתרון לכל סטודנט, אומר איתן ומוסיף: לדוגמא יש סטודנטים העובדים אפילו יותר מאשר בימות שגרה מאחר והם נכללים בקטגורית חיוניים למשק, כך שנוצר מצב שהם לא יכולים להשתתף בשיעורים המקוונים בזמן אמת, גם להם מצאנו פתרון, אני מזכיר עוד שלחלק מהסטודנטים יש ילדים קטנים בבית, אין סבא וסבתא שיגיעו לשמרטפות בגלל המצב ובכל זאת הם מתמרנים יפה מאוד את עצמם כדי ללמוד באופן מקוון".

יצוין כי מרצי הקורסים פועלים כאמור על פי המערכת הקבועה, ראש המגמה איתן מורג מלמד בסמסטר זה רק את קורס 'ניהול משאבי אנוש', "המסר של הסטודנטים אלינו המרצים הוא שהסטודנטים מבקשים מאוד להמשיך בשגרת הלימודים, אני מאמין ובטוח שבסוף הסמסטר ילמדו באופן רציני ויסודי,כל הקורסים בסמסטר וכך לא ידחו קורסים לשנת הלימודים הבאה. כמו כן, אני נמצא כל העת עם יד על הדופק ובודק שלא יהיה חלילה מישהו שינשור במהלך הלימודים בשל מרכבות השעה".

צילום: אלבום פרטי

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "אני גאה בסטודנטים היקרים שלנו המגלים יצירתיות ורצון עז ללמוד בלמידה מקוונת ולא לוותר. אין ספק שזו תמונת מראה של צוות ההוראה הנפלא במכללה הפועל ללא לאות למען קידומם והישגיהם של הסטודנטים".

צילום: נב"ס

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here