המרצה אילנה אמרומין, קורונה לא קורונה, מבחן יהיה.
צילום: אלבום פרטי

הלימודים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל נמשכים כסדרם אך באופן מקוון. המרצה לאנגלית, המלמדת במכינה שבמכללה זה 13 שנים, אילנה אמרומין מנוף הגליל, מצטערת על המצב אך מרוצה מרצינות הסטודנטים ומהמנעד הרחב של לימודי האנגלית באופן המקוון. "מרבית הסטודנטים מביעים שביעות רצון משמעותית מהרצף הלימודי". ורגע לפני שהסטודנטים מחככים ידיהם באלכוג'ל , בהנאה, מבהירה המרצה אילנה: "קורונה לא קורונה, מבחן יהיה בסוף, לכן כדאי להמשיך ולהשקיע".

13 שנים מרצה אילנה אמרומין מנוף הגליל במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, אילנה מרצה לאנגלית מוערכת במכינה שבמכללה, ידועה במסירותה ואיכות הלמידה, החדשנות ופריצת הדרך. בעקבות החלטת הממשלה על סגירת המוסדות להשכלה גבוהה ובהם המכללה הטכנולוגית נוף הגליל , החלה אילנה כמו כל מרצי המכללה, ללמד את הסטודנטים את שיעורי האנגלית באופן מקוון. "היה חשוב ביותר לשמור על הרצף הלימודי, אומרת אילנה ומוסיפה: אני "נפגשת" עם הסטודנטים פעמיים בשבוע, הסטודנטים ברובם המכריע מאוד התחברו ללימוד המקוון. צר לי על המצב שנוצר אך אנחנו ממשיכים במרץ, אני מלמדת את הסטודנטים באמצעי למידה שונים בדרך המקוונת, משחק, חדשנות, מקוריות ויצירתיות , תוכנת הזום מאפשרת לנו למידה נעימה". אומרת אילנה.

על אף מגפת הקורונה ותקנות החירום, אילנה חדורת המטרה המוכוונת להישגיות, אומרת בחיוך: "קורונה, לא קורונה, הסטודנטים שלי יודעים שלמידה איכותית ורצינות מובילה להישגיות שבאה לידי ביטוי בתוצאות המבחן, מבחן יהיה בסוף, לכן חשוב להשקיע".

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "המרצים המצוינים במכללה שומרים על קשר חשוב מאוד, לימודי ומעבר לכך , עם הסטודנטיות והסטודנטים, מעבר לרצף החשוב הנשמר, זה גם ייחודה של המכללה שלנו, משפחתית, קהילתית, היחד הזה הוא כוח המניע לפעולה ולהישגיות".

 המרצה אילנה אמרומין, קורונה לא קורונה, מבחן יהיה.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here