עיצוב חנות
קרדיט: dreamsdesign.co.il

נהוג לחשוב שחוויית שופינג נעוצה בריגוש שאנחנו מקבלים כשאנחנו בוחרים מוצרים וקונים אותם, לוקחים הביתה ונהנים מהחידוש שלהם. אבל היום ברור שעם כל העיצוב המושקע בחנויות, במרכזים מסחריים ובמקומות שבהם יש חוויה כוללת של בילוי יחד עם קניות אנחנו נהנים מכך שעיצבו את המתחם הזה במיוחד בשביל לגרום לנו להרגיש תיירים בעולם של אפשרויות הנאה רבות יותר. חלק מהחוויה הוא להיכנס לעולם של הרפתקה בחנות שמעוצבת לפי קונספט של בעלי החנות ומיועדת לשתף אותנו בכך. כשפונים לקבל ייעוץ ועיצוב פנים ממשרד מנוסה של אדריכלים מומלצים בצפון, תכנית העיצוב משפיעה גם על הנכונות של הלקוחות להישאר במקום, וגם כדי לגרום להם לחזור. זאת המומחיות של משרד עיצוב פנים לחנויות כמו חברת Dreams Design, שמתייחסת לכל ההיבטים האלה בעיצובים שלהם.

התאמת העיצוב לעסק

התאמת העיצוב לכל עסק מתחילה בהיכרות עם הלקוחות ומה שהם מחפשים בו כדי למשוך אותם אליו ולהוכיח להם שהגיעו למקום הנכון. השיקול השני הוא למצוא את היתרונות של נתוני המקום כדי להציע עיצוב מסחרי ופופולרי אבל ייחודי ומבדל. כדאי תמיד להדגיש את התכונות החזקות שלו, כמו השתלבות בסביבה כאשר מדובר למשל בעסק ממכר מזון כמו בית קפה ומסעדה, התייחסות לייחודיות של מבנה כמו שיש הרבה מבנים עתיקים והיסטוריים בצפון שכדאי לכבד ולשמר, או להוסיף אלמנטים עכשוויים כמו מוטיבים ירוקים ואקולוגיים כדי לגרום ללקוחות להרגיש טוב כשהם מעודדים עסקים שמסייעים לשמירה על הסביבה. ההתמחות של משרד אדריכלים כזה בעיצוב לעסקים הופכת אותם לקלים יותר לשיווק גם הודות לכך.

מה חשוב לדעת על עיצוב עסקים?

יש בעלי עסקים שבנו עסק שסובב את האישיות שלהם, עולמם הפרטי ואת המוצרים שהם מעצבים ומתכננים וכל עיצוב החנות שלהם חייב להתייחס לכך, כי זהו הסימן המסחרי שלהם. יש עסקים רבים אחרים שמייחלים למיתוג ולמיצוב שלהם באמצעות עיצוב חנות שתבסס אותם לטווח הארוך כמותג. תהליך העבודה על עיצוב החנות חייב להיות חלק ממיתוג עקבי שנמשך שנים רבות כדי ליצור בקרב לקוחות הזדהות עם העסק ועם השירות או המוצר שהוא מוכר. החשיבה המעמיקה על מיתוג כזה היא הבסיס של מעצבי חברת Dreams Design, שבונה את הזיהוי של החנות עם המותג והערכים שהוא רוצה שייצגו אותו בעיני הלקוחות, וזוהי החוזקה של עיצוב פנים מסחרי כזה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here