צילום: אלי הזה

"נעמי מביאה איתה ערכים משמעותיים של שליחות ציבורית ועשייה ניהולית מוכחת למען הציבור": חן אלמגור, ראש רשימת הציונות הדתית בנהריה, הכריז השבוע על צירופה של נעמי אסולין כמספר 2 ברשימה.

אסולין, דמות מוכרת בנהריה, כונתה בעבר 'טורבו במערכת הבריאות בגליל', והינה בעלת עבר עשיר של עשיה בתפקידי ניהול בכירים במערכת הבריאות, כאשר בין היתר שימשה כמנהלת אדמיניסטרטיבית בבית החולים מזור במשך למעלה מ-20 שנה, כיהנה כיו"ר ארגון המנהלים האדמיניסטרטיביים של בתי החולים הממשלתיים בישראל וכחברה במועצות בריאות לאומיות, הייתה שותפה מובילה בקידום הרפורמה במערך בריאות הנפש, זכתה באותות הצטיינות ופרסים ארציים רבים לאורך שנות העשייה ומכהנת כיום גם כיו"ר עמותת ידידי בית החולים מזור.

מאז פרישתה ממערכת הבריאות לאחר 45 שנות עבודה בתחום, מנהלת אסולין בהתנדבות את ענף המתנדבים במתנ"סים העירוניים בנהריה, יזמה והקימה בעיר פרויקטים חברתיים שונים בתוכם בית הספר לשפות, קהילה מטיילת, אוריינות דיגיטלית למבוגרים, קהילת סורגות ועוד.

לדברי אסולין "החיבור שלי לחן ולרשימה הצעירה הוא טבעי. אנחנו מאמינים בדרך, בחיבור בין המסורת לאהבת האדם והמדינה. אני מביאה איתי אנרגיות ורצון לשנות ולהיטיב עם הציבור הרחב בנהריה ומאמינה ביכולות שלי להשפיע ולשפר את איכות החיים בתחומים רבים ביניהם חינוך, תרבות ופנאי, קירוב לבבות ועוד. כאישה דתית מהפריפריה ששברה את תקרת הזכוכית, כאישה הראשונה שכיהנה כמנהלת אדמיניסטרטיבית בבית חולים ממשלתי בישראל, אני כאן כדי להצמיח נשים ונערות להיות מעורבות יותר בחיי הקהילה וביחד – נעשה ונצליח".

"נעמי היא מודל לחיקוי עבור צעירים וצעירות רבים ומצליחה לחבר ולשלב בין גוונים שונים בקהל תושבי נהריה. היא מביאה איתה לרשימה שלנו ערכים משמעותיים של שליחות ציבורית ועשייה ניהולית מוכחת למען הציבור ואנו בטוחים שגם כחברת מועצת עיר היא תוביל למינוף תחומים חברתיים מרכזיים וחשובים לנהריה" בירך אלמגור.

צילום: אלי הזה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here