הצלחה לפסטיבל
קרדיט תמונות: דוברות עיריית מגדל העמק

ליטל שוורץ, קרולינה, דודי זבה, שי צ'רקה ואחרים הופיעו במסגרת אירועי הפסטיבל לאנימציה קומיקס וקריקטורה

הצלחה רבה נרשמה לפסטיבל "אנימיקס לאנימציה, קומיקס וקריקטורה" ה-9 שהתקיים במתנ"ס מגדל העמק. כמדי שנה נהנו מאות ילדים ובני נוער לצד צעירים ומבוגרים מהעיר והסביבה מאירועים, סרטים ומופעים רבים. שלושת ימי הפסטיבל נפתחו בסדנאות מרתקות ושיעורים במהלכם למדו והתנסו תלמידי בתי הספר בציורי קומיקס וקריקטורות לצד צפייה בדמויות אנימציה מפורסמות. בשעות אחה"צ התקיימו במתנ"ס העירוני סדנאות משותפות לכל המשפחה ולמגזרים שונים, והשנה לראשונה הוקם שוקומיקס בגינת המתנ"ס ובו ניצבו דוכנים קומיקס, אמני קריקטורה, דוקרב מצויר ועוד.

כמו כן לאורך כל ימי הפסטיבל, כמדי שנה, עלו תערוכות איורים שהמרכזית השנה הייתה התערוכה של החייל הדר גולדין שבמהלכה הוצגו איורי קומיקס של גולדין כשעוד היה בקורס קצינים.

המפגשים המרכזיים של הפסטיבל עסקו השנה בנושא "משפחתולוגיה" ואירחו במופע הפתיחה הרשמי בהנחייתו של המאייר ניסים חזקיהו את הקומיקאית המצליחה ליטל שוורץ במפגש קליל ומצחיק שעסק בעולם המשפחה, הזוגיות והילדים. תכניות מרכזיות נוספות אירחו בנושאים שונים כגון "טוסו לנו מהעיניים" תערוכת שפיץ של נתב"ג, קומיקס בריבוע יחד עם האמן שי צ'רקה ומחווה מאוירת מוסיקלית ללהקת הפופ השבדית "אבבא" שהפכה לתופעה עולמית בזכות להיטים רבים. הזמרת קרולינה סגרה את הפסטיבל עם בתכנית אמן בשילוב קטעי אנימציה. בנוסף לכל אלה, הגיעו גם היוטיוברים המצליחים עידן תלם ומשפחת אליהו.

ראש העיר אלי ברדה אמר: "כמדי שנה העלה הפסטיבל תכניות רבות לילדים, בני נוער ומבוגרים ואירח את מיטב האמנים. השתתפות רבה של תושבים חממה את הלב. להתראות בפסטיבל העשור בשנה הבאה". 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here