הפנינג של מירוץ
צילום : אלבום פרטי

אפילו מזג האוויר לא יכול היה לעמוד מול הלהט של הרצים .זו הייתה ללא ספק חוויה מרשימה, מאות רצים, מזיעים, מחייכים, הפנינג של שמחה, חיילים לצד חיילים לעתיד, תושבי נצרת עילית, תלמידי בתי ספר וראש עיר אחד, רונן פלוט, שהזניק את המרוץ. זוכרים את עדן הי"ד, באהבה, געגוע, ריצה והפנינג של שמחת החיים.

הפנינג של מירוץ
צילום : אלבום פרטי

אחרי ימים ארוכים של הכנות, ועדת "מרוץ עדן השלישי" יכולה לרשום כהצלחה מרשימה את המרוץ לזכרו של חלל צה"ל, החייל עדן אטיאס הי"ד, אשר נרצח בדרכו לבסיס ע"י מחבל בן עוולה.

הפנינג של מירוץ
צילום : אלבום פרטי

את הרצים הרבים אשר חלקם הגיעו מבעוד מועד למכינה הקדם צבאית "תבור", ללון ביום חמישי כדי להשתתף במרוץ ביום שישי, קידם מזג אוויר קריר  עם צינה נעימה המאופיינת בנצרת עילית.

הפנינג של מירוץ
צילום : אלבום פרטי

בין הרצים בלטו לוחמי צה"ל, לוחמי "יהלום", חניכות וחניכי המכינות הקדם צבאיות במעגן מיכאל, בכפר הנשיא שבגליל העליון, צעירי "השומר החדש" במרחב צפון, בוגרי ובוגרות המכינה הקדם צבאית "תבור", אשר לא ויתרו על המרוץ, תלמידי מוסדות החינוך בנצרת עילית .

הפנינג של מירוץ
צילום : אלבום פרטי

את המרוץ הזניק כמיטב המסורת ידיד המכינה "תבור", ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט, אשר בירך את הרצים ואיחל להם הצלחה כל אחד במסלולו הוא. לאחר המרוץ הופעלו דוכני מזון, הפעלות, די ג'י רועי בן יעקב הקפיץ בשמחה את החברות והחברים. בני משפחת אטיאס, ראש העיר רונן פלוט ונציגי המכינה העניקו לרצים הזוכים את המדליות והגביעים.

זוהרי אלגלי, רכזת פרויקטים במכינת "תבור" סיכמה: "המאמץ היה שווה, דרך מיוחדת, מקורית ומצוינת להנציח את עדן ז"ל". במקום הראשון במקצה  4 ק"מ זכה רועי אסולין ,במקום הראשון במקצה 8 ק"מ זכה דניס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here