ד
צילום: אלבום פרטי

ד"ר פאבל סידרוביץ, ראש מגמת מכטרוניקה ב-12 השנים האחרונות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מזמין את הסטודנטיות והסטודנטים השואפים להתמקצע במקצוע המכונות – מכטרוניקה, להצטרף למאות הבוגרים העובדים במפעלי תעשייה בתפקידי מפתח והובלה. "כל מה שאנו רואים מסביב אלו מכונות, למכונות אין גבול, הן עובדות בארץ, בעולם, והדרישה לבוגרי מגמת מכטרוניקה רק מתעצמת". תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל מצטרפת להזמנת הסטודנטים להצטרף להצלחה: "בוגרי המכללה במגמת מכטרוניקה פרושים בכל מפעלי התעשייה בצפון בפרט ובארץ בכלל, זה הזמן שלכם להצטרף למסע ההצלחה".

ד"ר פאבל סידרוביץ, מרצה בכיר במכללה הטכנולוגית נוף הגליל זה 16 שנים, מתוכן 12 שנים כמרכז מגמת הנדסה מכטרוניקה-מכונות, מביט בגאווה על מאות בוגרי המגמה הנמצאים בכל שדרות מפעלי התעשייה וחברות טכנולוגיות  ברחבי הארץ.

ד"ר פאבל והסטודנטים במגמת מכטרוניקה
צילום: אלבום פרטי

במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מזמינים את הדור הבא של ההנדסאים  במגמת מכטרוניקה-מכונות  .   ד"ר פאבל אומר : "מכטרוניקה היא מקצוע חשוב, נדרש ומתפתח כל הזמן, כל מה שאנחנו רואים מסביב זה מכונות, למכונות אין גבול, הן מתפתחות בארץ ובעולם וזקוקות מאוד לאנשי מקצוע, כמו בכל מקצוע דרוש מתכנן, מייצר ומתחזק והדרישה רק עולה ועולה בכל שנה".

ד"ר פאבל מדגיש את הצורך ומוסיף: "אין לך שתי מכונות זהות, כל מכונה בנויה משתי הרכבות בסיסיות, חלק מכני וחלק חשמל ואלקטרוניקה וזו תמצית אופי מגמת המכטרוניקה שלנו, לימוד מקצועות מכונות ומקצועות חשמל ואלקטרוניקה"

ד"ר פאבל מבקש להדגיש כי בוגרי המגמה עוברים בהצלחה רבה את מבחני מה"ט, "כל הסטודנטים, מדייק ד"ר פאבל, לאחר שלש שנות לימוד יוצאים עם דיפלומה לאחר שעמדו במבחני מה"ט ובפרויקטי הגמר, זו בהחלטי הצלחה וזו ההזדמנות להזמין את הסטודנטים להצטרף למסע ההצלחה הזה".

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל סיכמה: "זה הזמן להצטרף למסלול ההצלחה, אנחנו במכללה ממתינים לכל השאלות, הבדיקות ובעיקר הרישום להתחלת המסע אל העתיד, עתיד מבטיח של עבודה מכובדת ונדרשת בתעשייה".

ד"ר פאבל והסטודנטים במגמת מכטרוניקה
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here