הצעד הבסיסי והחשוב ביותר להגנה על העסק

במהלך השנים, יותר ויותר בעלי עסקים מבינים עד כמה הבטיחות קריטית בבית העסק שלהם ועל כן נוקטים בכל האמצעים הנחוצים על מנת לשמור עליה. תקנות החוק מחייבות בעלי עסקים בהתקנת מערכת אשר תגלה את נוכחותה של האש או העשן העשוי להתריע עליה לצד מערכת שתוכל להתמודד עם השריפה הפתאומית הצורה יעילה עוד לפני שייגרם נזק לעוברי האורח, לעובדים וגם לציוד ולרכוש שלכם. הבטיחו את התקנתן של המערכות המובילות כיום בשוק שנועדו לספק לעסק שלכם את ההגנה הטובה ביותר מפני סכנת האש.

כל עסק כיום יכול ליהנות מהתקנתה של מערכת לגילוי אש מתך מטרה לעמוד בתקן בטיחות כיבוי אש ולשם קבלתו של רישיון עסק מן הרשות המקומית. נקודה חשובה זו נובעת מהצורך ליצור את סביבת העבודה הבטוחה ביותר בעבור כל באי המקום, החל מהעובדים ועד ללקוחות הארגון ושותפים עסקיים שלו. את המענה המקצועי והאיכותי ביותר לו אתם זקוקים ניתן יהיה לקבל מידיה של חברת "אשכול פתרונות בטיחות בע"מ" אשר מספקת מגוון שירותים ופתרונות תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, עמידה בתקן ישראלי ובתקן בינלאומי לבטיחות.

גילוי אש ועשן לשמירה על הבטיחות

מערכות גילוי אש ועשן הינם חיוניות לשמירה על בטיחות בכל ארגון או עסק. מערכת תקינה ומתקדמת תהיה זו אשר תוכל לסייע בהצלת חיי אדם ושמירה על רכושכם גם בזמני חירום. חשוב לציין כי מערכת זו חייבת לעמוד בתקן הישראלי 1220 חלק 3. בחירה במערכת שכזו והתקנתה על ידי חברה מקצועית תהיה זו אשר תסייע בשמירה על הבטיחות בהתאמה מדויקת לאופי העסק והצרכים שלו.

פתרון מקצועי ואיכותי למניעת סכנה ממשית

חשוב לציין כי קיימות דרכים שונות אשר שילובן יאפשר לכם להעניק לעסק שלכם את היכולת להתגונן מפני סכנת האש. מלבד מערכת הגילוי, ניתן יהיה לרכוש גם מערכת כיבוי אש אוטומטי למנדפים אשר יספקו את הפתרון המקצועי הנחוץ גם למטבחים תעשייתיים רבים בכל רחבי הארץ. את כל המערכות החיוניות הללו ניתן יהיה למצוא בחברת "אשכול פתרונות בטיחות" אשר תסייע לכם בהגדרת הצרכים המדויקים שלכם ובתכנון הפתרון האידאלי עבורם. בחברה ניתן יהיה למצוא את המענה המדויק הנחוץ לכם לשם מניעת סכנה ממשית ו/או התמודדות עמה בעזרת מערכות גילוי וכיבוי אש שיענו על כל צורך שלכם. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עם החברה כבר היום באתר או בטלפון 04-8224081.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here