הצערת עור הפנים

כל אדם מחליט עבור עצמו מתי או באיזה גיל הוא מתחיל להרגיש שהוא כבר לא נראה צעיר או שסימנים כאלה ואחרים על גבי עור הפנים מסגירים את הגיל הבוגר שלו. הנושא של הצערת עור הפנים מעסיק לא מעט אנשים, נשים וגברים כאחד, כבר מגילאי ה- 30 או ה- 40. תחום הטיפולים האסתטיים מציע מגוון רחב של טיפולים או אפשרויות שבעזרתם אפשר יהיה להפוך את העור לכזה שגם נראה צעיר יותר וגם משדר יופי, רעננות, בריאות ושיא של חיים. עם הזמן יש חידושים בתחום זה ואפשר להתוודע לסוגים חדשים של טיפולים.

אילו טיפולים מתאימים לצורך הצערת עור הפנים?

כאשר מדברים על עור הפנים מתכוונים בעצם למגוון רחב של טיפולים ואפשרויות שצריכים להיות מותאמים אישית עבור כל מטופל או מטופלת ועל פי המטרות שהם מציבים לעצמם ורוצים להשיג מהטיפולים. יש טיפול prp (אשר מכונה גם טיפול ערפד) במהלכו מתבצע שימוש בדם של המטופל עצמו ולכן הוא נחשב לטיפול מבוסס רפואית ובטוח. יש טיפולים שבהם משתמשים בחומצה היאלורונית, שנחשבת לחזית הטכנולוגיה בכל מה שקשור למתיחת העור ועיצובו ללא ניתוח וטיפולים נוספים שמכונים סקין בוסטר וביוסטימולטור. כמובן שצריך לבצע התאמה אישית בין הטיפול לבין המטופל על מנת להגיע לתוצאות מרשימות.

איך יודעים אצל מי כדאי לעבור טיפול רפואי אסתטי?

מי שלא מרוצה מהמצב או ממראה עור הפנים שלו צריך למצוא את קליניקה של איש או אשת המקצוע שבהם הוא נותן את אמונו ואשר יוכלו להציע לו ממגוון הטיפולים שמוצעים. חשוב לברר שיש למטפל או המטפלת הרבה ניסיון, ידע רפואי נחשב למומלץ מאד וכמובן האפשרות להתאמה אישית ומעמיקה על פי מצב העור. אין זה מספיק לדעת שרוצים לגרום לעור הפנים אלא להבין לעומק במה דברים אמורים ואילו מהטיפולים יתאימו במצבים שונים.

ד"ר אסנת גל זילברשמיט היא רופאה מומחית בתחום טיפולי רפואה אסתטית והיא מציעה מגוון טיפולים מבוססי רפואה ומחקרים מתקדמים בהתאמה אישית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here