אייזנקוט: מפגש אחרון טרם היציאה לאזרחות
צילום: אלבום פרטי

רא"ל במיל', הרמטכ"ל גדי אייזנקוט נפגש ביום האחרון שלו בצה"ל כרמטכ"ל בחופשת שחרור, עם חניכות וחניכי המכינה הקדם צבאית 'תבור' מנצרת עילית.

אייזנקוט: מפגש אחרון טרם היציאה לאזרחות
צילום: אלבום פרטי

אייזנקוט השיב לשאלות במשך שעתיים בנושאים בוערים כמו: עזה, לבנון, גיוס נשים, שוויון בנטל ואלאור עזריה. עמית ברנד ראש המכינה: "זה היה מפגש מרתק, מעמיק, יסודי, שיחה ודיאלוג בגובה העיניים".

שעות אחדות טרם סיים את חופשת השחרור מצה"ל והפך מהחייל מספר אחד לאזרח חופשי ומאושר, בחר הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' גדי אייזנקוט לפגוש את חניכות וחניכי המכינה הקדם צבאית 'תבור', אשר הגיעו לבית ברל לפגישה מעמיקה, יסודית ומרתקת.

אייזנקוט: מפגש אחרון טרם היציאה לאזרחות
צילום: אלבום פרטי

את המפגש יזמו חניכי המכינה בעידוד  ראש המכינה עמית ברנד, אשר אף הזמין את חניכי המכינות 'בארי' ו'מורן' למפגש מיוחד זה.

אייזנקוט שוחח במשך כשעתיים עם חניכי המכינות, נגע בנושאים מגוונים ורבים הנושקים לפעילות בצבא, מערכים, דרך צבאיות ועד לבנון, סוריה וכן בנושאים ערכיים כמו היחס לחייל אלאור עזריה, גיוס נשים ביחידות מעורבות, גיוס חרדים ושוויון בנטל. כשנשאל על ידי חניך במכינה מה היה הרגע המאושר בעת שירותו בצה" להשיב:

כי הרגע בו הודיעו לו  שנמצאה המנהרה האחרונה שהייתה ברשות החיזבאללה.   וכשנשאל מה היה הרגע הקשה שהוא נושא עימו , שיתף  אייזנקוט כי קבלת הידיעה   על חייל שנופל, זה הרגע הקשה ביותר.

אייזנקוט: מפגש אחרון טרם היציאה לאזרחות
צילום: אלבום פרטי

עמית ברנד, ראש המכינה הקדם צבאית 'תבור' אמר לכתבנו: "זה היה מפגש מרגש, מרתק, יסודי ומעמיק, אייזנקוט נגע בכל הסוגיות החשובות והמשמעותיות, הן צבאיות והן ערכיות. הוא שוחח עם החניכים בגובה העיניים בפתיחות, רצינות ובעיקר בעומק וביסודיות, זה היה שיעור מרתק ומפגש מלמד".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here