ראש העיר אבי אלקבץ בסיור השבוע באולפנה צביה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

בדיוק ביום שבו התבשרה הנהלת 'אולפנת צביה' בעפולה על העובדה כי תלמידות בית הספר קפצו למעלהמ-10% בנתוני הבגרות, התבשרו כי בית הספר נבחר כמצטיין מחוזי במצוינות ערכית ולימודית.

חודש מלא בהישגים לבית הספר 'אולפנת צביה' בעפולה: לפני כשבוע התבשרה הנהלת בית הספר כי הוא נבחר בפעם הרביעית להשתייך לשורת בתי ספר מצטיינים בהישגים לימודיים וערכיים לשנת הלימודים שת"פ. במכתב הוקרה ששלחה הנהלת מחוז צפון במשרד החינוך נמסר להנהלת האולפנה בראשות שמחה שטמלר נכתב כי הישגי החטיבה העליונה, נבדקו בהיבט הלימודי, החברתי והערכי ונמצא כי בהתאם לקריטריונים של המודל אותו קבע המשרד "אולפנת צביה" מדורגת בין בתי הספר שהישגיהם הינם הגבוהים ביותר במחוז צפון בקידום התלמידים בתחום הלימודי, החברתי והערכי. יש לציין כי הזכייה השנה הינה הרביעית ומצטרפת לזכייה בשנים תשע"ח, תשע"ז ותשע"ג.

כאות הוקרה והערכה הוחלט במחוז צפון של משרד החינוך כי סגל בית הספר יזכה לתגמול דיפרנציאלי זו השנה השנייה ברציפות. ההחלטה לתגמל את הצוות החינוכי והניהולי באה על רקע תרומתו הרבה ועמידתו ברף הגבוה ביותר של קריטריונים להישגיות וערכיות פי שקבע משרד החינוך. מנהלת האולפנה, שמחה שטמלר, בירכה על הזכייה ואמרה: "באולפנה יש לנו בנות נפלאות והתפקיד שלנו הוא להביא לכך שכל אחת תממש את ייעודה בשיא כישרונותיה ומעלותיה. החינוך הוא תהליך יום יומי של למידה מתמשכת ואין סופית ולכן השאיפה שלנו היא חתירה למצוינות ברמת לימודים גבוהה בדגש על התאמה אישית לצד תכניות לימודיות מעשירות בכל תחומי החיים מתוך הבנה כי עלינו להכשיר את דור המחר בעולם בו המציאות משתנה תדיר".

ראש העיר אבי אלקבץ בסיור השבוע באולפנה צביה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here