credit Pixabay

בתוך שלל השיטות שמוכרות לנו היום במסגרת הרפואה המשלימה אנחנו מוצאים גם שיטות מעניינות שמשלבות ידע בתחומים שונים. אחד מהם הוא וואטסו, שיטה טיפולית שמשלבת שיאצו עם סביבה משקמת ומרגיעה גל מים חמימים. טיפולי וואטסו נעשים למטרות שונות ובעיקר למי שהטיפול על אדמה נוקשה לו מדי ואינו מניב תוצאות רצויות, והמים מספקים לו סביבה טובה ורגועה שבה הוא יכול לצוף ולקבל שיאצו. מלבד שיאצו שנעשה בלחיצות הטיפול כולל הנעה ומניפולציות עדינות כמעין ריקוד, שמשחררים את ההתנגדויות של הגוף והמחשבה, ומאפשרים למטופל להשתחרר לחלוטין בסביבה שמחקה מעין רחם גדול שעוטף אותו בביטחון מוחלט. אנשים רבים שחווים חוויה כזאת מצליחים להשתחרר מספיק על מנת להיענות גופנית ונפשית לטיפולים ולכן הם לא רק נהנים אלא גם מפיקים הרבה תועלת מכך. במרחב הטיפולי טיפה אחרת של אורלי גל במושב אלמגור תוכלו לחוות את כל היתרונות של טיפולי מים כאלה ולהתקדם בדרך לריפוי ולאיזון.

מים כסביבה משקמת יחסים

כל זוג זקוק לרגעים משלו במקום שיכול לתווך ולקשר ביניהם כמו שבבית אי אפשר, בגלל מתחים ולחצים רגילים של היום יום. סביבה מרפאת ומשקמת כמו מים יכולה גם להיות המוטיב המקשר ביניהם כאשר הם רוצים לתקשר ולנהל שיח שלא תמיד זקוק למילים. זוהי בדיוק הסביבה שבה אפשר לעבור סדנאות לזוגות בצפון שרוצים לעשות את זה בדרך אחרת, לתת לגוף לדבר בסביבה מוגנת של מים חמימים, בעזרת דינמיקה מעניינת אחרת. בסביבה כזאת הדברים שיוצאים הם הרבה יותר עוצמתיים דווקא משום שלא זקוקים למילים ושפת הגוף מדברת וגם עוברת שיקום בונה בזכות התנועה הרכה, הריפוי של מוטיב המים החיים והרצון להשתחרר מכעסים ומעצורים לקראת משהו אחר, בריא וחיובי יותר.

גם אישה בהריון צריכה לשהות ברחם

מכיוון שמים חיים כאלה הם כמו רחם, אישה בהריון תבין הרבה יותר טוב גם את עצמה לקראת הלידה בתוך רחם ענקי משלה, או לפחות כך זה מרגיש כשנכנסים לשם. טיפול במים לנשים בהריון יכול להקל לא רק על קושי גופני בהריון אלא בעיקר לשחרר לחצים ופחדים, לשכך חרדות, להגביר ביטחון עצמי ולהוסיף הרבה מאוד כוח ואנרגיה הודות לטיפולים בטוחים במים. הטיפולים מומלצים החל מהשבוע ה-12 והם נעשים בסביבה בטוחה וללא כל גורם סיכון, למי שזקוקה לזה. בבריכת מים חיים של טיפה אחרת בצפון אפשר לקבל טיפולי מים לכל מצב חיים ובעיקר למי שזקוק לתמיכה כזאת, כמו נשים בהריון. צלצלו עוד היום 072-3955092

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here