קרדיט: Freepik

שדרוג הציוד הרפואי בקליניקה לציוד חדשני ואיכותי יותר כרוך בעלויות אדירות. חברה המציעה שירותים להשכרת ציוד רפואי מבינה את צרכי המרפאה שלכם ומציעה ציוד עם התכונות והיתרונות הטובים ביותר מסוגם כדי שתוכלו להעניק למטופלים שלכם שירותי רפואה ברמה הגבוהה ביותר.

השכרת ציוד רפואי בתנאים של ליסינג אינה דומה כמובן להשאלת ציוד רפואי שאינה כרוכה בתשלום. ככול שהטכנולוגיה הרפואית ממשיכה להתפתח, כך עולה הצורך במתקני בריאות המסתגלים במהירות למגמות המשתנות. אחרי הכול, מכשור רפואי מתקדם מקל על הצוות הרפואי לספק שירותי בריאות יעילים יותר מאלה שמציע המכשור המיושן.

רכישת ציוד רפואי עשויה להיות יקרה עבור כל מרפאה או בית חולים. עם זאת, באמצעות שירותי השכרה בתנאי ליסינג נוחים, יכולים המתקנים הרפואיים השונים לרכוש ציוד רפואי מתקדם ועדכני. וזה רק אחד מיתרונות ההשכרה. הנה כמה נוספים:

  1. עלות ראשונית נמוכה – בדרך כלל, השכרת ציוד רפואי לא כרוכה בתשלום מקדמה, כך שכול התשלומים יהיו אחידים לאורך כל תקופת ההשכרה. רכישת ציוד רפואי מתקדם כמו מערכת PCR היא יקרה מאוד, אבל השכרתו מאפשרת לכם לשלם עלות ראשונית נמוכה ואת השאר בתשלומים.
  1. החופש לשדרג – הטכנולוגיה משתנה חדשות לבקרים, וציוד רפואי שנחשב למתקדם רק לפני 5 שנים עשוי להתיישן כבר בשנים הקרובות. השכרה נותנת לכם את החופש להמשיך לשדרג את הציוד שלכם ככול שאלה מתעדכנים ומתפתחים. בנוסף, באמצעות השכרה תוכלו לשדרג את הציוד הרפואי הישן וליהנות ממרפאה חדשנית, מבלי שתצטרכו לשבור את הבנק.
  1. מאפשר לחסוך זמן וכסף – למרות שהעלות הראשונית היא נמוכה, ההשכרה מבטלת את נטל העלויות הנוספות הקשורות לרכישת ציוד רפואי (כמו עלויות הרכש והשירות). חוץ מזה, שדרוג הציוד הרפואי הנוכחי הקיים, חוסך לכם כספים שאחרת הייתם מוציאים על קניית הטכנולוגיה החדשה. השכרת ציוד גם חוסכת זמן בכול הנוגע לתיעוד ולאישור הציוד הרפואי.
  1. טיפול איכותי בפחות כסף – קליניקה המצוידת בציוד רפואי מושכר מספקת שירותי רפואה נוחים ואיכותיים יותר למטופלים שלה. בנוסף, מרפאה המצוידת בציוד רפואי עדכני מושכת אליה מגוון רחב יותר של מטופלים ומסייעת לשיפור ההכנסות שלכם.
  1. תנאים גמישים – חוזי השכירות מציעים תנאי תשלום גמישים. לדוגמה, אם אתם לא יכולים לעמוד בגובה ההחזר החודשי שנקבע, תוכלו לנהל משא ומתן כדי לזכות בהחזרים נמוכים יותר לאורך תקופת זמן ארוכה יותר. בתום תקופת הליסינג מוצעות לכם שלוש אפשרויות: אתם יכולים להחליט אם לקנות את הציוד, להחזיר את הציוד או להאריך את תקופת השכירות. העובדה שאתם יכולים לשדרג את הציוד הרפואי בקליניקה שלכם בכול עת במהלך תקופת החכירה, הופכת את השכירות לאופציה גמישה.
  1. הפחתת עלויות התחזוקה והתיקון – עלויות התחזוקה והתיקונים הנדרשים מעת לעת יכולות להיות גבוהות מאוד, במיוחד כשחלקי החילוף הם יקרים ועלות הטכנאים היא גבוהה. כאשר אתם שוכרים ציוד רפואי, כל התיקונים והתחזוקה הם באחריות החברה המשכירה, מה שמפחית את העלויות הכוללות וחוסך לכם כסף.

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.hagai-med.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here