התאמת עדשות מגע

למרות שכיחותן, לא כל עדשות המגע נוצרות שוות, לכן התאמת עדשות מגע הטובות ביותר לצרכים שלכם היא חשובה ביותר. אתם יכולים לרכוש עדשות בקשת של צבעים וסגנונות, וכולם משרתים מטרות ייחודיות. אתם יכולים להרכיב סוג מסויים של עדשות מגע במשך שבוע ברציפות מבלי להסיר אותן, בעוד שאחרות נזרקות לאחר יום אחד בלבד. כדי להבין איזה סוג עדשות מגע מתאים ביותר לצרכים שלכם ושל העיניים שלכם, התייעצו עם וסים ג'ראיסי, אופטומטריסט מוסמך בעל תואר שני לאופטומטריה ומדעי הראייה, הבעלים של חנות ג'ראיסי אופטיקל.

מידע מקיף לגבי התאמת עדשות מגע

 פנו לייעוץ מקצועי- פנייה לאופטומטריסט צריכה תמיד להיות נקודה התחלתית אם יש לכם חששות לגבי תקינות הראייה שלכם. בדיקת עיניים מקצועית יכולה לקבוע את הדרישות הספציפיות שלכם ולהנחות את החלטתכם לגבי התאמת עדשות מגע הטובות ביותר עבורכם, שישלימו את הראייה ואורח החיים שלכם. אופטומטריסט יכול לייעץ לכם האם עדשות מגע מתאימות לעיניים שלכם או לא.

כדאי לחשוב על האפשרויות הרבות של עדשות מגע. אתם לא יכולים פשוט לבחור עדשת מגע ללא התאמה. מגוון סוגים של עדשות מגע זמינים לרכישה, וכל אחד מתאים לסט ספציפי של דרישות.

עדשות מגע רכות הן נוחות וקלות לניקוי. אם אתם סובלים מיובש בעיניים, אלה יעזרו לשמור על לחות  העיניים שלכם. עם זאת, הם עדינים ונקרעים בקלות, מה שעלול לגרום לגירוי בעיניים.

עדשות חד פעמיות הן בדיוק כמו שהן נשמעות, מיועדות לשימוש זמני וחד פעמי, בדרך כלל לא יותר מיום. עדשות אלו נזרקות בסוף היום, כך שאין צורך לדאוג מלאבד אותן.

ישנן גם עדשות מגע עמידות יותר, אשר השימוש בהן הוא רב פעמי. עדשות מגע לשימוש ממושך נועדו להחזיק פרק זמן ארוך יותר מאשר עדשות חד פעמיות. הבדל אחד עיקרי, עם זאת, הוא שאתם באמת יכולים לישון איתן. למרות שרוב האנשים מוציאים את עדשות המגע שלהם בלילה, אלה עם עדשות ממושכות יכולים להשתמש בהן כל היום, כל הלילה ועד שבעה ימים.

איך מתאימים עדשות מגע?

פנייה לאופטומטריסט לביצוע בדיקת ראיה צריכה להיות הצעד הראשון שלכם. בדקו את העיניים כדי לראות אם אתם צריכים מרשם לעדשות מגע לפני שאתם רוכשים אותן. יש לשקול את כל הגורמים המשפיעים על התאמת עדשות מגע הטובות ביותר עבורכם ועבור שגרת היומיום שלכם. לביצוע בדיקות והתאמות מוזמנים לבקר בחנות ג'ראיסי אופטיקל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here