קרדיט PIXABAY

ההתקדמות הטכנולוגית נותנת את אותותיה בכל תחומי החיים. בין אם מדובר על המגזר הפרטי ובין אם מדובר על המגזר העסקי, אין ספק שהקדמה הטכנולוגית משפיעה רבות על איכות ונוחות החיים. בעבר, עסקים היו מתנהלים בצורה מאוד לא נוחה: הפקת חשבוניות נייר וקבלות נייר מפנקס חשבוניות או קבלות עבור לקוחות או ספקים, חתימת עובדים על טפסים פיזיים, תשלום רק במזומן ובשלבים מאוחרים יותר גם בכרטיס אשראי או בצ'קים, אך רק במעמד הקנייה עצמה בחנות.

בכדי לרכוש מוצר כלשהו ולבצע השוואת מחירים, כל אדם נדרש לכתת את רגליו בין חנות לחנות, כאשר כל עסק הציע את מרכולתו ושיווק את עצמו במעמד הלקוח עד כמה שאפשר בכדי שיבחר דווקא בו על פני מתחריו. אין ספק  שהקדמה הטכנולוגית הכניסה שינויים רבים לעולם העסקי, אשר מסייעים כיום לכל עסק להתנהל בצורה נוחה יותר, מהירה יותר ויעילה יותר. אחד מהשינויים החשובים ביותר הוא ללא ספק האפשרות לבצע מגוון פעולות שונות באמצעות אתרי אינטרנט או אפליקציות ייעודיות.

חשבוניות דיגיטליות

כאמור, בעבר, בעלי עסק שנדרשו להוציא חשבוניות עבור לקוחות, נדרשו להדפיס עבורם פנקס חשבוניות וכן פנקס קבלות. הם היו ממלאים כל חשבונית באופן ידני ושולחים אותה בדואר או מביאים אותה באופן עצמאי ללקוח. אין ספק כי הפקת חשבונית עסקה על כל עסקה שמתבצעת היא דבר מסורבל למדי אשר דורש השקעת זמן ולא פעם גם השקעת תקציב על הדפסת פנקסי חשבוניות. כיום, כבר אין צורך להשתמש בחשבוניות פיזיות ופשוט ניתן להפיק חשבונית עסקה בצורה קלה, מהירה ונוחה באמצעות מערכת ייעודית המפיקה חשבוניות וקבלות בהתאם לפרטים השונים שמזינים בה. מעבר לכך, היא מאפשרת לשלוח את החשבונית או הקבלה באופן מקוון לכל אדם שצריך לקבל אותן. כלומר, ניתן לשלוח חשבונית מכל מקום שבו אתם מצויים ובכל זמן. הקדמה הטכנולוגית המדוברת איננה מתמקדת באזור ספציפי ברחבי הארץ, אלא, כל עסק כיום ולא משנה היכן הוא ממוקם, לרבות עסקים בגליל, יכול ליהנות מהקדמה הטכנולוגית.

רכישה מקוונת

אם בעבר, עסק מקומי היה יכול למכור את מוצריו או שירותיו עבור לקוחות שהתגוררו בסביבה בלבד, הרי שכיום באמצעות האינטרנט או אפליקציות ייעודיות כל עסק יכול להציע את המוצרים או השירותים שלו לכלל האוכלוסייה בישראל ולעיתים גם בעולם ולא משנה היכן הוא ממוקם. גם עסקים בגליל יכולים כיום למכור את המוצרים שלהם לעסקים בדרום הרחוק, כאשר כל מה שנדרש מהם לעשות זה פשוט לבנות אתר מסחרי או אפליקציה מסחרית כלשהי ולאפשר ללקוחות להכיר אותה, להיכנס אליו ולרכוש בצורה מקוונת ונוחה, כל מוצר שרק ירצו. כמובן שלאחר הרכישה הם גם יקבלו חשבונית עסקה בו במקום לכתובת המייל שלהם. את המוצרים הנרכשים אונליין ניתן לשלוח בכל מקום בארץ. אין ספק כי מדובר על פעולה שיכולה להרחיב את מעגל הלקוחות של כל עסק באופן מהותי.

תשלום מקוון

אם בעבר הלקוחות שלכם היו צריכים להגיע למקום שבו העסק שלכם נמצא ולשלם לכם באופן פיזי על מוצר או שירות ולאחר מכן לקבל חשבונית עסקה ידנית, הרי שכיום ניתן לשלם באופן מקוון על כל עסקה, מכל מקום ובכל זמן. הלקוחות שלכם כבר ממש לא צריכים להגיע אליכם בכדי לשלם ואתם כמובן לא נדרשים להגיע לספקים שלכם בכדי לשלם להם. באמצעות אפליקציות ייעודיות לצורך תשלומים או אתרים ייעודיים המאפשרים לשלם בצורה בטוחה, כל עסק יכול לדרוש תשלום באופן מקוון או לשלם באופן מקוון בצורה נוחה ומהירה.

אז אם העסק שלכם ממוקם בגליל הרחוק  ואתם בטוחים כי חשבונית עסקה או קבלה שניתן לשלוח בדיגיטל רחוקים מכם, כדאי שתדעו שהקדמה הטכנולוגית הגיעה כיום לכל עיר ועיר וכל שעליכם לעשות זה פשוט לבחור את האמצעים המתאימים בכדי להעביר את העסק שלכם להתנהלות דיגיטלית ונוחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here