שלומי קוריאט בהרצאה על הבר במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

בפעם השנייה השנה הגיע הסטנדאפיסט הידוע לעיר וסיפר את סיפור חייו מעורר השראה. קוריאט: "אל תתנו לאף אחד להגיד לכם שאתם לא מסוגלים, תאמינו ותגיעו לאן שאתם רוצים"

עריית מגדל העמק באמצעות המרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים במגדל העמק הזמינה בשבוע שעבר את השחקן, הסטנדאפיסט והאומן שלומי קוריאט במסגרת "הרצאה על הבר" להרצאה מעוררת הרשאה על סיפור חייו במטרה לגייס צעירים שעדיין מתלבטים בצמתים שונים בקריירה שלהם וכאלו שמתעניינים בהשכלה ופיתוח קריירה.
שלומי בגלוי לב מרגש סיפר על חייו כנער ביבנה על לימודיו בתלמה ילין על דרכו ולימודיו בבית צבי, על הקשיים החלומות וההגשמות ואיך למרות הקשיים הרבים שנתקל בהם המשיך להאמין בעצמו ולא וויתר על אף כמות הסירובים שקיבל בחייו. כבר בילדותו שמע ממחנכת כיתתו "שלא יצא ממנו כלום" וכעבור זמן הפך ל"מותג" בתחום המשחק והסטנדאפ.
הערב התקיים בשיתוף פעולה עם חומוסיית "שהחיינו" כחלק מחזון המרכז לקדם עסקים מקומיים ובמתכונת מצומצמת שאפשרה אינטימיות ושיח פתוח מול קוריאט, כמו כן כללה גם צלחת חומוס ושתייה וכמובן קטע סטנדאפ קצר שהשאיר טעם טוב.
ליאור שפס סטודנטית בקבוצת מנהיגות "פנים אל מול פנים" אמרה: "הייתה הרצאה מלמדת מאוד ומעניינת, נחמד לראות מישהו שהגיע מלמטה והאמין בעצמו לאורך כל הדרך שגם כשאמרו לו שלא יצליח האמין בעצמו ונתן את המשפט "כל אדם צריך אדם אחד שיאמין בו" וזה מה שהרים אותו למעלה. כיף לפגוש אנשים כאלו שבסוף כמו שלומי הוכיח לאותם אנשים שלא האמינו בו".
ליאורה אדרי מנהלת המרכז הוסיפה: "אני גאה בצוות שלי שחושב על הצעירים שלנו ועל הבאת דמויות מהחברה הישראלית שמהוות השראה בסיפור חייהם ואיך הופכים חלום למציאות, שלומי קוריאט שהופיע בחודש מרץ במסגרת ארועי יום האישה הצחיק אותנו אז עד דמעות, הערב מזווית אחרת הוא ריגש".

שלומי קוריאט בהרצאה על הבר במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here