קרדיט:canva

יום נישואים זה יום בשנה אשר מהווה מעין סימן לכך שעוד שנה בזוגיות עברה והנה, אתם עדיין יחד. לעיתים יום נישואים אחד רודף את משנהו וכבר קשה לזכור איך חגגתם לפני שנה, ומה קניתם זה לזו לפני שנתיים. על מנת שהבילוי והמתנה ביום הנישואים ייזכרו במתיקות גם בהמשך, מומלץ לחשוב על מתנה מקורית ליום נישואים אשר תפתיע ותעניק נחת באותה נשימה. אתר "הצופן הזוגי" העוסק בפתרונות לבילוי משותף עבור בני זוג בכל שלב בזוגיות, מציע חמישה רעיונות למתנה מקורית.

רעיונות עבור מתנה מקורית ליום נישואים

הרעיון הראשון למתנה מקורית עבור יום הנישואים, הוא לקחת את בן או בת הזוג לצניחה חופשית. שניכם באוויר, בין אדמה לשמיים, רעיון מקורי בהחלט. בכל זאת, לבעלי לב חלש או פחד גבהים ממש לא מומלץ לאמץ רעיון זה. גם אם אתם אמיצים, זכרו שהחוויה תיגמר לאחר מספר דקות ולא תעניק לכם ערך מוסף, חוץ מזה שחזרתם להיות עם הרגליים על הקרקע. הרעיון השני עבור מתנה מקורית ליום נישואים הוא להירשם לסדנת ריקודים. עם זאת, לא כולם יודעים להתנועע מבלי למעוך את הרגליים של בן זוגם, כך שכדאי לשקול גם רעיון זה היטב לפני שיוצאים להרפתקה. רעיון שלישי הוא לרכוש מארז עוגיות מפנק ומזמין. הבעיה היא שהוא כל כך מזמין עד שתריבו מהר מאוד על העוגייה האחרונה, אלא אם כן אחד מכם בדיאטה וממילא לא יכול ליהנות מהמתנה בלי נקיפות מצפון. הרעיון הרביעי אשר מוצע לאימוץ עבור מתנה ליום הנישואים הוא לרכוש לבן או בת הזוג מארז גרביים מפנק. עם זאת, כולם יודעים מה קורה לזוגות האלו בכביסה, כך שזה לא מומלץ להשתמש דווקא בגרביים כאשר רוצים לחגוג זוגיות.

מתנה מקורית לכל יום נישואים

הרעיון החמישי של מתנה ליום נישואים אשר עשויה להתחבב על כל זוג, היא להתנסות בפעילות באחד מחדרי הבחירה של "הצופן הזוגי". כדי לשמוע עוד על פעילויות חווייתיות אלו, אנא צרו עמנו קשר בפרטי ההתקשרות שבתחתית העמוד ונשמח לספר לכם עוד על הרעיונות שלנו למתנה מקורית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here