קרדיט תמונות: דוברות עיריית מגדל העמק

בכל שבוע בני הנוער מתנועת חב"ד מחלקים מזון לשבת לקשישים ושורדי שואה

פרוייקט חדש ומרגש מתנהל בשבועות האחרונים בעיר על ידי תנועת חב"ד לנוער בשיתוף המדור לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים. נערים ונערות המחלקים מזון לשבת לקשישים ושורדי שואה. בעוד הקשישים מסוגרים בביתם וחוששים לצאת, דואגים להם בני הנוער למשלוח טרי, עשיר ומחמם את הלב כמו גם ליחס ומשב רוח צעיר ורענן. 

את הפרויקט מנהלים הרב שלומי ודבורה עמוס, שליחי חב"ד לנוער בעיר, שעושים רבות בפעילות מגוונת עם בני הנוער בעירנו. מידי יום חמישי מתאספים קבוצות של נערים ואורזים עשרות מנות מושקעות הכוללות: בשר, פחמימה, ירק מבושל, סלטים, בקבוק יין קטן, חלות ועוגות ויוצאים בצוותים לבתיהם של קשישים וקשישות שנבחרו ע"י העו"סים במדור לאזרחים ותיקים-קשישים בודדים וחסרי עורף משפחתי. הנערים שמקפידים בשמירה על כללי הקורונה מגישים להם את המזון בחיוך ומשתדלים להעניק להם יחס ואהבה.
הרב שלומי עמוס, שליח חב"ד בעיר: "ההירתמות של בני הנוער לפרויקט מדהימה ומרגשת והפעילות ממשיכה ומתקיימת מידי שבוע. הביקוש למנות גדל ונשמח אם תהיה לנו עזרה בגיוס מנות נוספות".

אלי בקסיס סגן ראש העיר הממונה על הרווחה: "החיבור בין בני נוער וקשישים הוא מדהים ומתבקש בפרט בתקופה זו, וכך כל הצדדים יוצאים מורווחים והקשרים בין הדור הצעיר למבוגר מתחזקים".

קרדיט תמונות: דוברות עיריית מגדל העמק

מומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים וברכה בן סדון מנהלת המדור לאזרחים ותיקים סיכמו: "מדובר ביוזמה ערכית ומרגשת במיוחד ואנו שמחים על כך שהיקף ה פעילות של הקשר הרב דורי הולך ומתרחב בעיר ונרקמים שיתופי פעולה ומיזמים מיוחדים בין בני הנוער בעיר לאוכלוסיית הקשישים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here