פרויקט כרמי BST בכרמיאל של קבוצת בסט-
קרדיט- איצקין אדריכלים

רוכשי הדירות יקבלו את דירתם בהקדמה של למעלה מחצי שנה

חברת בסט ייזום מדווחת כי בניית הפרויקט מצויה בשלב מתקדם מאד והחברה צפויה להקדים את מסירת הדירות  בתחילת שנת 2021 , בהקדמה של למעלה מחצי שנה.

פרויקט "כרמי BST" הינו קומפלקס מגורים ייחודי הכולל 99 יחידות דיור ב-7 בניינים, בתמהיל 3,4,5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. שכונת הר כרמי המשקיפה על הנוף הגלילי מתוכננת לכלול פארקים ומתחמי פנאי, תשתיות מודרניות ומערכת כבישים פנימית עם יציאה מהירה מהעיר לכביש 85 המחבר את הצפון עם נהריה, עכו וחיפה. השכונה קרובה לתחנת הרכבת, למכללה האקדמית "אורט בראודה" ולמגוון מרכזי בילוי וקניות.

עוד מדווחת בסט יזום כי נותרו למכירה כ-30 דירות אחרונות בפרויקט "כרמי BST" שהיא בונה בשכונת הר כרמי בכרמיאל. בפרויקט כבר שווקו בהצלחה כל הדירות שיועדו לזכאי מחיר למשתכן, וכן נמכרו בתוך שבועות בודדים מספר דירות למשפרי דיור בעלי תעודת זכאות ממשרד הבינוי והשיכון .

לדברי דני מור, מנכ"ל חב' בסט יזום, " אנחנו שמחים וגאים להודיע לרוכשי הדירות, על הקדמת האיכלוס. מדובר תמיד בבשורה משמחת לרוכשים, אלא שדווקא בתקופה כזאת, בה אנו שומעים על עיכובים במסירת דירות, בעקבות משבר הקורונה, מדובר בצעד משמעותי, שמוכיח את חוסנה ויכולותיה המקצועיות של החברה. במקביל, אנחנו ממשיכים במלוא המרץ בשיווק הדירות למשפרי דיור בעלי תעודת זכאות ממשרד הבינוי והשיכון וצופים ביקושים גבוהים גם בהמשך. הפרויקט מציע בשלב זה דירות גן הכוללות גינה צמודה ומרפסות שמש רחבות, ודירות עליונות בנות 6 חדרים גדולות ומרווחות הכוללות מרפסות שמש רחבות. הדירות נבנות באיכות בנייה וסטנדרט גבוהים בטווח מחירים לדירה שנע בין 1.4-1.6 מיליון ש"ח, במיקום פסטורלי המשקיף על נוף עוצר נשימה. מדובר בהזדמנות שלא תחזור להצטרף לפרויקט וליהנות מחוויית מגורים גלילית המשלבת איכות חיים וחיי קהילה בשכונה צעירה ומתפתחת והכי מבוקשת בכרמיאל".

פרויקט כרמי BST בכרמיאל של קבוצת בסט-
קרדיט- איצקין אדריכלים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here