עומר לביא מנכל צמח תערובות | ליאור פוזניאק

חברת SMART FARM'' בבעלות 'פרוג'קט בר' מפתחת מערכת חכמה וחדשנית לאיסוף וניתוח נתוני הרפת המתריעה על חריגות בביצועים

וכן תוסף מזון להעלאת רכיב השומן בחלב

 

חברת 'צמח תערובות' וחברת 'אחזקות חצרים', השלימו רכישה משותפת של 50% ממניות חברת 'פרוג'קט בר', שלה שני שותפים מייסדים אמנון כהן-בר ושמעון פרטוש.

בתפקיד מנכ"ל 'פרוג'קט בר' ימשיך לכהן אמנון בר-פלד וליו"ר החברה מונה עומר לביא, מנכ"ל 'צמח תערובות', שברך על הרכישה: "אני שמח שהחיבור עם 'פרוג'קט בר' התממש. ההשקעה הינה מהלך אסטרטגי שנועד להעמיק את הפעילות של 'צמח תערובות' בשרשרת הערך של ענף הרפת. בשנתיים האחרונות קיימנו חשיבה רבה על עתיד הענף והדרך המקצועית והיעילה ביותר לקדם את פיתוחו וחיזוקו בשנים הבאות".

 

השותף המייסד של חברת פרוג'קט בר' שמעון פרטוש אמר: "החיבור עם 'צמח תערובות' ו'אחזקות  קיבוץ חצרים', אשר שניהם גופים חזקים ויציבים, יאפשר אספקת ידע ותמיכה בתחום המזון והמוצרים הנלווים, כל זאת על מנת להגביר את יעילות הרפתות ורווחיותן".

 

מנכ"ל 'פרוג'קט בר', אמנון בר-פלד אמר: "אני מברך על החיבור המעניק יחדיו יכולות ועוצמות עשייה ופיתוח בתחום ענף החלב. יש לציין, כי בנוסף לשירותי ההדרכה וההזנה, מפתחת חברת 'SMART FARM'  בבעלות 'פרוג'קט בר', מערכת חכמה לאיסוף וניתוח נתוני הרפת, שאף מתריעה על חריגות בביצועים. בנוסף פיתחה החברה תוסף מזון להעלאת רכיב השומן בחלב".

 

ניסן ארביב, מנהל המכירות בצפון של חברת 'פרוג'קט בר' הוסיף: "ל'פרוג'קט בר' פורטפוליו רחב מאוד עם מגוון שירותים ומוצרים. כחלק מהחיבור עם 'צמח תערובות' ו'אחזקות קיבוץ חצרים', התרחבה הפלטפורמה המקצועית, כך נוכל לקדם פרויקטים רבים נוספים".

 

'צמח תערובות' מקבוצת צמח מפעלים בעמק הירדן, מפעל מזון לבעלי חיים מהגדולים בישראל, שנוסד כאגודה שיתופית, בשנת 1965, בבעלות 47 קיבוצים ומושבים שיתופיים, המייצר מזון לבע"ח: דגים, עופות, בקר, צאן וחיות מחמד. ל'צמח תערובות' שיתופי פעולה וחברות בנות, כגון: צמח ישראפט, דג סוף, יונתן צמח ועוד. 'צמח תערובות' מובילה את שוק המזון לחיות בתחום החדשנות. בין מוצריה ניתן למצוא מזונות לעופות ללא אנטיביוטיקה, מזונות ייחודיים לדגים אקזוטיים ומזונות לחיות מחמד ברמת סופר פרמיום. במפעל, מעבדת מו"פ משוכללת, לבדיקות פיזיקליות וכימיות, על פי התקנים המחמירים ביותר HACCP ISO9000, ISO 22000, במטרה לדייק ולייצר מוצרי בריאות לבעלי החיים במשק ולחיות המחמד.

 

חברת 'פרוג'קט בר' נוסדה בשנת 2009 על ידי שמעון פרטוש ואמנון בר-פלד והינה חברת הפרויקטים מהמובילות בארץ ובעולם בתחום החלב, המעסיקה מעל-40 עובדים, מתוכם ארבעה תזונאים ואנשי שטח במגוון תחומי הרפת. החברה מספקת שירותים בתחומים: ניהול, כלכלת הרפת, ליווי ממשק הזנה, בריאות העדר, אספקת חומרי גלם ותוספי מזון, טיפול בשפכים, ניהול ידע ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here