מלגות לסטודנטים מתנדבים ממגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

15 סטודנטים המתנדבים במועדונית לילדים ונוער בסיכון בעיר זכו למלגת לימודים לתואר ראשון

זו השנה החמישית שחברת "קלא טנכור" בשיתוף עיריית מגדל העמק מעניקה מלגות לסטודנטים תושבי העיר ובכך מקדמת את דור העתיד של המהנדסים והמדענים בישראל. בנוסף "קלא טנכור" תורמת בכל שנה 40 אלף שקלים לפעילות המועדונית, עובדי החברה מתנדבים בפעילויות וילדי המועדונית מוזמנים להשתתף באירועי חג של החברה.
חלוקת המלגות היא בהיקף של 2200 שקלים לכל סטודנט תושבי מגדל העמק הלומדים לתואר ראשון בתחומי הנדסה ומדעים מדויקים. הסטודנטים, 15 במספר, תורמים מזמנם ומתנדבים במועדונית יהונתן המעניקה בית חם אחר הצהריים לילדים ממשפחות מוחלשות.
אורי תדמור מנכ"ל החברה: "זה לא מקרי שחברה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית, פועלת כאן במה שמכונה פריפריה אבל למעשה מייצג את מדינת ישראל על כל רבדיה. זו ציונות וזו ערכיות. החיבור ביננו למגדל העמק הוא הרבה מעבר להימצאות שלנו באזור התעשייה והיותנו מקום תעסוקה לתושבים. אנחנו כאן מחוברים לקהילה، לתושבים ולעיר האם שלנו בכל מישור אפשרי".
ראש העיר אלי ברדה אמר בטקס כי מגדל העמק מעודדת את בוגריה לרכוש השכלה גבוהה ברוח החזון העירוני ולהשתקע בעיר. הסטודנטים המסיימים את לימודיהם יקלטו כמהנדסים במפעלי היי-טק ובהם קלא טנכור. עוד אמר: "טקס חלוקת המלגות לסטודנטים תושבי העיר הפך מסורת במסגרת 'תו התקן' שהנהגתי ברשות ובמסגרתו מפעלי התעשייה והטכנולוגיה הגבוהה מעורבים בקהילה בדרכים מגוונות ומקבלים מהרשות 'תו תקן' חברתי בדיוק כפי שהם מטפחים ודואגים לתו תקן איכותי וגבוה למוצריהם".
"קלא טנכור" הינה החברה הגדולה בעולם לציוד לבקרת תהליכי-ייצור לתעשיית המוליכים למחצה – אבני הבניין העיקריות של כל תעשיית השבבים העולמית. בין לקוחותיה נמנים יצרני השבבים הגדולים בעולם. החברה מעסיקה מאות עובדים בישראל ובכללם תושבי מגדל העמק.

מלגות לסטודנטים מתנדבים ממגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here